نازنین بیاتی وقتی قند تو دلش آب میشه چه جذاب میشه

بدینسان: نازنین بیاتی بازیگر جوان ایرانی متولد سال1368 در تهران است. او در فیلم و سریال زیادی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

تصویر جدیدی از نازنین بیاتی با ژست خاصش به اشتراک گذاشته شده است.

 

نازنین بیاتی بازیگر جوان ایرانی ۱۵ دیماه سال ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است.

علاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی بازیگری شروع شد. سال ۹۱ از طریق یکی از دوستانش برای تست بازی در فیلم دربند به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.

اولین فیلم نازنین بیاتی اولین افتخار او بود. سال ۹۱ با اولین تجربه در فیلم دربند، نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و در رای گیری از نویسندگان و منتقدان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فجر انتخاب شد

شباهت به ترانه علیدوستی

عده ای معتقدند نازنین به ترانه علیدوستی شباهت دارد.

او در این باره می گوید: “برای من جای خوشحالی است که بگویند شبیه خانم علیدوستی هستم بازیگری که به نظرم یکی از بهترین بازیگران سینمای ماست”.

نازنین بیاتی در فیلم مانکن

مانکن سریال نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی است. داستان سریال درباره کاوه و همتا زوج جوانی است که رابطهٔ عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند اما در این مسیر مشکلات اجتماعی و اقتصادی آنهارا با چالش‌هایی مواجه می کند.

نازنین بیاتی در سریال مانکن نقش همتا مهرگان، دختر نرگس و نوه پروین و معشوقه کاوه (امیر حسین آرمان) را ایفا می کند.مریلا زارعی، محمدرضا فروتن، نازنین بیاتی، امیر حسین آرمان و… از بازیگرا اصلی مانکن هستند.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا