» آموزش و سرگرمی » تصویری از مهناز افشار در کنار بازیگر سینما!
آموزش و سرگرمی

تصویری از مهناز افشار در کنار بازیگر سینما!

آذر 3, 1402 30

مهناز افشار عکسی جدید از خود منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

مهناز افشار بازیگر با استعداد سینما اما به دور از ایران است. مهناز افشار چند سالی است که مهاجرت کرده و در حال حاظر در ترکیه به سر می برد. افشار سعی بر این دارد تا با مشکلات به دور از خانواده و وطن مثل ناراحتی و افسردگی غلبه کند اما گاهی با انتشار عکس هایی از خود و جملاتی غم انگیز ناراحتی خود را بروز می دهد.

افشار در کپشن پستش نوشت:

کی دوباره خنده به خانه‌ها برمی‌گرده کی دوباره عکسهامون پر از شعف و شادی و خوش خبری میشه.ایران سرای افتخار و امید بدرخش و فرزندانت را آرام کن

بیوگرافی مهناز افشار:

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال 1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

ازدواج جنجالی مهناز افشار:

در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ خبر ازدواج وی با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری موجب تعجب بسیار از علاقمندان و هواداران وی شد، هم ازدواجش با فرزند یک فرد سیاسی جنجالی بود و هم اینکه خوانده شدن خطبه عقد آن‌ها توسط سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×