آموزش و سرگرمی

آرایش که نه، فیس نقاشی بهنوش بختیاری برای مدلینگ!

بهنوش خانم بختیاری بازیگر مطرح و پر حاشیه در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری را از خود با یک آرایش غلیظ منتشر کرد.

بهنوش بختیاری کلاً پرحاشیه است چه زمانی که او را در تلویزیون و سریال های طنرش می بینیم و یا در اندک حضورهای سینمایی و چه زمانی که شاخ اینستاگرام است

بهنوش بختیاری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. او به تازگی از چهره قدیمی اش رونمایی کرد. همانطور که می بینید خانم بازیگر یک عکس سیاه و سفید از خودش منتشر کرده که باعث تعجب کاربران فضای مجازی شد. در قسمت زیر عکس قدیمی بهنوش بختیاری که از چهره واقعی اش رونمایی کرد را قرار داده ایم.

استایل شیک و خاص بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر خوش تیپ و خوش استایل سینمای ایران می باشد. او اغلب در تصاویری که از خودش منتشر می کند، لباس های شیک و خاصی می پوشد. لباس های زیبای خانم بازیگر اغلب مورد توجه طراحان مد قرار می گیرد و برای کاربران خیلی جالب است.

بیوگرافی 

بهنوش بختیاری از بازیگران تلویزیون، سینما و تئاتر کشورمان است که در تاریخ 29 اردیبهشت 1354 در محله مهرآباد جنوبی تهران و در بیمارستان اقبال تهران به دنیا آمد،بهنوش بختیاری قبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه در فیلم های مهمان مامان، ازدواج صورتی، روایت سه‌گانه، انتخاب و این ترانه عاشقانه نیست حضور داشت.بهنوش بختیاری مانند بسیاری از افراد در ابتدا تصمیم داشت وارد رشته پزشکی شود اما درنهایت موفق شد لیسانس خود را از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در رشته مترجمی زبان فرانسه بگیرد. خانم بازیگر در دوران دانشجویی برای تامین مخارج خود به فعالیت‌های تجاری روی آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا