جلسه خطیر با چند بازیکن عصبانی استقلال

در این مطلب اخبار 24 ساعته تیم فوتبال استقلال را به صورت یکجا خواهید خواند.

جلسه خطیر با چند بازیکن عصبانی استقلال

چهارشنبه گذشته و همزمان با ورود دستیاران اسپانیایی نکونام به تهران و حضور آنها در تمرینات عصر این روز، علی خطیر مدیرعامل باشگاه به همراه بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین این تیم شدند. این در صورتی است که پیش از برگزاری تمرین، خطیر در جلسه‌ای با بزرگ‌ترهای استقلال شرکت کرده و پای صحبت آن‌ها نشست.

گفتنی است پیش از این در این خصوص نوشته بودیم که برخی بدرفتاری‌ها و صحبت‌های مدیرعامل استقلال باعث شده بود تا برخی از همین بازیکنان قدیمی تیم از این رفتارهای خطیر شاکی شده و نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشند.

بنابراین برگزاری این جلسه از این جهت نیز حائز اهمیت بود که بعد از چند روزی دوباره این دسته از بازیکنان و مدیرعامل استقلال در یک جلسه حضور داشتند تا صحبت‌های یکدیگر را بشنوند. در این جلسه که با حضور بازیکنانی مانند چشمی، حسینی، مرادمند، رضاوند و مطهری برگزار می‌شود ابتدا این نفرات به نمایندگی از سایر بازیکنان درخواست تسویه‌ حساب مطالبات فصل گذشته خود را مطرح کرده و از علی خطیر برنامه زمانبندی در این خصوص را مطالبه می‌کنند.

در ادامه و بعد از صحبت‌های مالی مقرر می‌شود تا طرفین مشکلات و اختلافات گذشته را کنار گذاشته و در راستای همدلی و اتحاد برای سربلندی استقلال تمامی تلاش خود را به کار ببندند. گفتنی است در این جلسه سرمربی و اعضای کادرفنی تیم حضور نداشتند.

_____________________________________________________________________________

مورد عجیب هافبک استقلال!

سعید مهری، هافبک تیم فوتبال استقلال که طی فصل گذشته به دفعات مورد بی‌مهری هواداران این تیم قرار گرفت به تازگی دوباره به تمرینات استقلال اضافه شده است. این در شرایطی است که این بازیکن به دلیل اختلاف مالی با باشگاه مدتی غایب بود و حتی قراردادش را هم فسخ کرد.

نکته قابل توجه اینکه برخی رسانه‌ها درخصوص این بازیکن گزارش دادند ظاهرا در روزهای گذشته با مشکل مصدومیت روبه‌رو شده است و چند روزی از تمرینات استقلال دور بوده است؛ هرچند به تازگی رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد تمامی بازیکنان به‌جز مهرداد محمدی در تمرین روز گذشته حضور داشتند.

در این خصوص شنیده می‌شود مهری به تازگی دچار آسیب‌دیدگی خاصی نشده و با قدرت کار خود را با استقلالی‌ها در تمرینات پیش‌فصل پیگیری می‌کند. اما نکته عجیب‌تر درباره مهری اینکه او در حالی در تمرینات حاضر می‌شود که بعد از فسخ قراردادش با استقلالی‌ها، همچنان با این باشگاه توافق رسمی نکرده و به نوعی در این تیم هنوز بلاتکلیف است.

همچنین شنیده می‌شود این هافبک میانی آبی‌ها به تازگی درباره قراردادش با استقلال و حضور در تمرینات این تیم به نزدیکانش اعلام کرده است بدون قرارداد با استقلال تمرین می‌کنم و همه چیز فعلا روی هواست. در این خصوص گفتنی است در صورت توافق مهری با باشگاه استقلال، بدون شک تعویق رقابت‌های لیگ به سود این بازیکن خواهد بود.

_____________________________________________________________________________

گزینه استقلال‌ رسماً سرخپوش شد

رسانه رسمی باشگاه تراکتور نوشت: پس از توافق با هوشنگ نصیرزاده – مدیرعامل باشگاه تراکتور، محمد نادری با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان پاکو خمز اضافه شد.

عکس| گزینه استقلال‌ رسماً سرخپوش شد

محمد نادری با ۲۶ سال سن، توانایی بازی در پست‌های مدافع میانی، مدافع چپ و هافبک چپ را دارد.

نادری پیش از این در تمرینات تراکتور حضور داشت که با مصوبه جدید کارگروه ناظر بر دستورالعمل قراردادهای ورزشی، قرارداد رسمی وی با تراکتور امضا شد.

_____________________________________________________________________________

شوک بزرگ AFC به فوتبال ایران؛ استقلال مطرح‌ترین گزینه در خطر حذف از لیگ!

با اعلام نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال اگر باشگاهی نتواند در ۳ دوره متوالی مجوز حرفه‌ای بگیرد، منحل می‌شود.

فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برای لیگ بیست و سوم اقدام به تدوین دستورالعمل ناظر بر قرارداد و سقف بودجه کردند تا به واسطه‌اش بتوانند هزینه‌های فوتبال را کنترل کنند. بر اساس اظهارات مدیران فدراسیون فوتبال، یکی از دلایلی که باعث تنظیم چنین دستورالعمل‌هایی در لیگ امسال شد، مشکل باشگاه‌ها در اخذ مجوز حرفه بوده است.

کشورهای مختلف آسیایی، قوانین خاصی درباره باشگاه‌هایی که مجوز حرفه‌ای اخذ نمی‌کنند، در نظر می‌گیرند. حالا منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال با بیان اینکه «مجوز حرفه‌ای یکی از دلایل وضع دستورالعمل سقف بودجه است،» گفت: AFC هر سال با توجه به اینکه لیگ برتر ایران حرفه‌ای است، معیارهای سخت‌تری اعمال می‌کند. برای مثال اگر باشگاهی سه دوره نتواند مجوز ملی یا حرفه‌ای بگیرد، قاعدتا نباید در لیگ برتر فعالیت کند. قانون تجارت هم همین را می‌گوید. ماده ۱۴۱ قانون تجارت می‌گوید که اگر شرکتی در سه دوره مستمر زیان‌ده باشد، هر یک از سهام‌داران می‌توانند تقاضای انحلال کنند. این منطق تجاری ماجراست و باشگاه‌ها هم در قالب یک شرکت تجاری فعالیت می‌کنند.

در حال حاضر فقط ۶ باشگاه لیگ برتری سپاهان، گل‌گهر، تراکتور، پرسپولیس، نساجی و فولاد توانسته‌اند مجوز حرفه‌ای بگیرند و باقی باشگاه‌ها دو دوره است که مجوز حرفه‌ای نگرفته‌اند. در بین ۱۰ باشگاهی که دو دوره متوالی مجوز حرفه‌ای نگرفته‌اند، استقلال مطرح‌ترین باشگاه است.

البته فدراسیون فوتبال هنوز چنین موضوعی را به صورت رسمی اعلام نکرده پس باید منتظر ماند و دید که صحبت‌های نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال به صورت قانون درآمده است یا خیر؟

_____________________________________________________________________________

استقلال در آستانه یک خرید جنجالی

استقلال قرار است به زودی اولین بازی خود را در لیگ برتر انجام دهد. استقلال در حالی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود که هنوز گزینه‌های مد نظرش را در فصل نقل و انتقالات نخریده است. مهرداد محمدی مهمترین خرید استقلال در این فصل نقل و انتقالات بوده است. محمد منتظر هافبک عراقی نیز به استقلال پیوسته و این تیم هنوز به دنبال خرید مهره‌های جدید است و در عین حال می‌خواهد کادر فنی خود را هم تکمیل کند.

به احتمال فراوان استقلال حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده با یک چهره سرشناس توافق خواهد کرد.

وقتی جواد نکونام به استقلال پیوست، همه تصور می‌کردند مهدی هاشمی‌نسب هم همراه با او به جمع آبی‌پوشان اضافه خواهد شد ولی چنین اتفاقی رخ نداد تا همه استقلالی‌ها متعجب شوند.

هاشمی‌نسب بنا بر دلایلی ترجیح داد در کادر فنی نباشد و برخلاف سال‌های گذشته کنار دست جواد نکونام نماند. البته پرونده به طور کامل بسته نشد و از حدود ۱۰ روز قبل دوباره قضیه بازگشت یاغی به جمع استقلالی‌ها به صورت جدی مطرح شد.

حالا به نظر می‌رسد قضیه قطعی شده است و هاشمی‌نسب حداکثر تا صبح روز دوشنبه به جمع اعضای کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد. اتفاقی که البته شاید زودتر از ۴۸ ساعت هم رخ بدهد. این مسئله شامگاه جمعه در میان مربیان استقلال نیز مطرح بود و بعضی از آنها اذعان می‌کردند که توافقات در شرف انجام است و جواد نکونام نیز چراغ سبز نشان داده تا یاغی که در سال ۱۳۷۹ با جدایی از جمع پرسپولیسی‌ها پیراهن آبی را بر تن کرد، روی نیمکت استقلال بنشیند و عملاً پس از یوسو سسما به دستیار دوم نکونام تبدیل شود

اگر این اتفاق رخ بدهد قطعاً دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس در اواخر تابستان امسال جذاب‌تر خواهد شد چون آقای خاص که زمانی به یاغی دربی معروف بود هم در آن حضور پیدا می کند.

115078734567-1-1024x630

_____________________________________________________________________________


لژیونر اروپایی در آستانه استقلالی شدن

انتقال پرریسک گزینه اصلی استقلال | منتظر بازگشت از باشگاه گمنام اروپایی باشید! یکی از چهره‌های اصلی نقل و انتقالات در فوتبال ایران مدعی شده که می خواهد فصل آینده لژیونر باشد.

یکی از بازیکنان جذاب این پنجره نقل‌ و انتقالاتی برای باشگاه‌های ایرانی، یاسین سلمانی بود؛ ستاره جوان سپاهان که فصل گذشته با وجود شروع خوبش در ترکیب سپاهان، چندان مورد توجه ژوزه مورایس قرار نگرفت و مربی پرتغالی خیلی سهمی برای او در برنامه‌هایش قائل نشد.

با آن شرایط چندان دور از انتظار نبود که سلمانی از سپاهان جدا شود. در طول این مدت شایعات زیادی در مورد حضور احتمالی او در پرسپولیس، استقلال، تراکتور و… مطرح شد اما دست‌کم تا زمان تنظیم این مطلب پیوستن سلمانی به هیچ‌یک از این تیم‌ها قطعی نشده است. گفته می‌شود در پرسپولیس یحیی گل‌ محمدی تمایلی به حضور او نداشت و در استقلال هم توان باشگاه برای جذب سلمانی کافی نبود. در نهایت این بازیکن مدعی شده تمایل دارد لژیونر شود. نیازی به گفتن نیست که ما از حضور ستاره‌های فوتبال کشورمان و مخصوصا جوان‌ترهایی مثل یاسین در فوتبال اروپا خوشحال می‌شویم، اما متأسفانه تجارب اخیر در این زمینه اصلا موفقیت‌آمیز نبوده و بیشتر بازیکنان خروجی فوتبال ایران، حتی در تیم‌های سطح ۲ و ۳ اروپا هم شرایط مطلوبی پیدا نکرده‌اند.

در نتیجه اجازه بدهید دست به یک پیش‌بینی شاید پرریسک بزنیم و از حالا بگوییم احتمالا تابستان سال آینده انبوه باشگاه‌های ایرانی دنبال دریافت رضایتنامه یاسین سلمانی ناراضی از یک باشگاه گمنام اروپایی خواهند بود! زمان نشان می‌دهد این پیش‌بینی چقدر درست از آب درمی‌آید.

خرید گران‌قیمت و پرریسک استقلال در راه تهران | رویداد24

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا