رابطه جدید و بودار سحر قریشی با یک مرد عظیم الجثه!

سحر قریشی را شاید بتوان پر حاشیه ترین بازیگر زن در تمام ادوار سینما و تلویزیون ایران دانست. خانم قریشی بعد از اینکه در این سال اخیر از دنیای بازیگری فاصله گرفت و سعی کرد مسیر زندگی اش را عوض کند همچنان به حاشیه سازی ادامه می دهد و حالا که دیگر ایران نیست با فراق بالا بیشتری درباره آدم های معروف حرف می زند و به قول خودش شفاف سازی می کند.

سحر قریشی این روزها در کنار مربی بدنساز ش سوژه ای داغ در فضای مجازی می باشد که هر بار خبری جدید و عجیب از آن ها شنیده میشود.

سحر قریشی که دو سال است در دبی زندگی می کند با انتشار عکسی در کنار مربی تناسب اندام خود نوشت:بعضی رفاقتا جنسیت نمیشناسه و بوی خانواده میده و حس امنیت در گذر زمان درونش معنا پیدا می کنه.

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی متولد 6 دی ماه 1366 در تهران است. تحصیلات سحر قریشی در حد دیپلم است. سحر قریشی که از بازیگران پرحاشیه کشورمان به شمار می رود یک برادر به نام سپهر دارد. سحر قریشی توانست با بازی دیدنی اش در سریال دلنوازان جایگاه ویژه ای را در میان مخاطبان به دست آورد. جالب است بدانید سحر قریشی به کار عکاسی علاقه دارد و در فوتبال هم طرفدار تیم استقلال است. سحر قریشی در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی مقابل دوربین قرار گرفت.

 

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا