» آموزش و سرگرمی » حرکت باورنکردنی از پر مودارترین دختر جهان صورت خود را به خاطر نامزدش کامل تراشید!
آموزش و سرگرمی

حرکت باورنکردنی از پر مودارترین دختر جهان صورت خود را به خاطر نامزدش کامل تراشید!

آذر 6, 1402 00

بدینسان: مودارترین دختر جهان کاملاً صورت خود را تراشیده و اکنون غیرقابل تشخیص به نظر می رسد، و مورد توجه طرفداراش قرار گرفت .

زمانی او را پرموترین دختر جهان می نامیدند و به دلیل ظاهرش، متلک و از ترس همکلاسی هایش را تجربه میکرد.

در 5 آگوست 1999، اتفاق مهمی در خانواده سوپاترا رخ داد. وقتی نوزاد تازه متولد می شود، والدین شادی و انتظار زیادی را تجربه می کنند. این دقیقاً همان چیزی است که مادر و پدر سوپاترا، سامپون و سامرنگ، هنگام ورود او احساس کردند.

با این حال، وقتی دکتر به آنها اطلاع داد که نوزادشان موهای بزرگی دارد، شادی آنها با دلهره و ناباوری همراه بود. در ابتدا با فرض اینکه ممکن است عادی باشد، وقتی او را در انکوباتور دیدند، شوک آنها عمیق تر شد. موهای سوپاترا تقریباً هر اینچ از بدن او را پوشانده بود و حتی متخصصان پزشکی در تایلند هرگز با فردی با چنین ظاهر منحصر به فردی روبرو نشده بودند.

بعداً، پزشکان دریافتند که نتی دارای یک بیماری پوستی استثنایی است که به سندرم آمبراس معروف است. این اختلال به قدری غیرعادی است که تنها 50 مورد مشابه او در سراسر جهان طی یک دوره طولانی تا الان ثبت شده است.

سندرم آمبراس منجر به رشد بیش از حد موی بدن می شود و تنها کف دست، کف پا و داخل دهان را تحت تاثیر قرار نمی دهد. یک تغییر ناگهانی در DNA احتمالا باعث این امر می شود.

پس از تولد ناتی، در حالی که مادرش آماده ترک بیمارستان می‌شد، پزشکان تمایلی به رها کردن او نداشتند، زیرا ممکن است کودک را رها کند. سامپون در پاسخ به دکتر اطمینان داد و تعهد بر اینکه هرگز فرزندش را پشت سر نگذارد و او تاکید کرد: ما خوش شانس هستیم که او در خانواده ما به دنیا آمده است.

نتی از همان سال های اولیه زندگی گرمای یک خانواده دوست داشتنی را تجربه کرد. با این حال، همه شرایط او را درک نکردند، و او مجبور شد با بی مهری غریبه ها و همسالانش با بزرگ شدن مقابله کند.

همانطور که نتی در دوران کودکی خود پیشرفت می کرد، صورتش در زیر لایه ضخیم مو پنهان ماند که نتیجه سندرم امبراس غیر قابل درمان بود. روش‌های سنتی مانند حذف لیزر در کاهش سرعت رشد موهای او بی‌اثر بودند. در مدرسه، او به دلیل ظاهر متمایزش، با تمسخرهایی مانند «دختر گرگ» و «چهره میمون» از سوی همسالانش، با تمسخر مواجه شد.

با این وجود، نتی نتوانست دلیل تمسخر آنها را درک کند. در چشمان او خود را یک دختر معمولی با موهای بزرگ می دید. او بیان کرد: “این طوری است که من هستم.”

در ابتدا، معلم ناتی، کولجیرا پوسانگ، فاش کرد که سایر بچه‌ها در ابتدا از قیافه‌های نتی می‌ترسند و روزهای ابتدایی مدرسه با او راحت نبودند .اما با گذشت زمان، نتی نشان داد که او نیز مانند هر دانش آموز دیگری است. معلمان او را به دلیل سخت کوشی با نمرات چشمگیر تحسین میکردند و او در نهایت به یکی از محبوب ترین بچه های مدرسه تبدیل شد.

معلمان او را دختری پر جنب و جوش توصیف کردند که علاقه زیادی به آواز خواندن، رقصیدن و بازیگری داشت. والدینش مانند هر کودک دیگری با او خوش رفتاری می کردند و هرگز باعث نشدند او احساس کم اهمیت کند. آنها او را به همه جا بردند و از ظاهر متمایز او در مقایسه با سایر بچه ها شرمنده یا خجالتی نبودند.

سرانجام نتی عشق را در زندگی خود کشف کرد.

نتی شرایط خود را پذیرفت و تشخیص داد که هیچ درمانی برای آن وجود ندارد. او رشد طبیعی بدنش را پذیرفت و آن را از بدو تولد حفظ کرد و تنها زمانی که وارد سال های نوجوانی شد صورت خود را تراشید. همانطور که او بالغ شد، عزت نفس و تصویر او از خود به طور فزاینده ای قابل توجه شد و او همچنین عشق را کشف کرد.

او خاطرنشان کرد: “از دوستی شروع شد، سپس ما یک زوج شدیم.” صحبت‌های آن‌ها برای او شادی به ارمغان می‌آورد، و با هم بودن احساس طبیعی می‌کرد، با عشقی که او پیش‌بینی نمی‌کرد: «این نوعی عشق بود که انتظار نداشتم برایم بیفتد.»

نتی بعداً  ازدواج کرد و از او به عنوان “عشق زندگی من” یاد کرد.

نتی تصاویری را با یکی دیگر از افراد مهم خود به اشتراک گذاشت و چهره خود را بدون موهای صورت آشکار کرد. این گمانه زنی را در میان برخی برانگیخت که او ممکن است درمان شده باشد. با این حال، پدرش توضیح داد که او ترجیح داده موهای صورتش را بتراشد تا ظاهر جدیدش را به نمایش بگذارد. در حال حاضر، چشم‌ها، صورت، دهان، لب‌ها و گونه‌های او قابل مشاهده است و فقط پیشانی‌اش توسط موهای سر پوشیده شده است.

نتی با کشف عشق و شادی، متعهد به داشتن یک زندگی مثبت و ادامه تأثیر مثبت بر جامعه است. او معتقد است که هر کس به روش خود زیبا و منحصر به فرد است. هدف او الهام بخشیدن به دیگران برای پذیرش فردیت آنها و تابش زیبایی درونی آنهاست.

 

 

 

 

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید مهدی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×