» آموزش و سرگرمی » عکسی از شیلا خداداد هر روز زیباتر از قبل
آموزش و سرگرمی

عکسی از شیلا خداداد هر روز زیباتر از قبل

آذر 6, 1402 10

 

شیلا خداداد با بازی در سریال مسافری از هند به اوج شهرت خود رسید در اینجا عکسی از خود که از قبل جوانتر هست را مشاهده می کنید.

 

 

شیلا خداداد بازیگر کُرد ایرانی است. او فعالیتش را با حضور در درام اعتراض آغاز کرد و برای بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند به شهرت رسید. او در فیلم پرفروش اخراجی‌ها ۲ و مجموعه‌های گلشیفته و هیولا ایفای نقش کرده‌است. او برای مجموعه هیولا نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی از جشن حافظ شد.

شیلا خداداد (زادهٔ ۱۴ آبان ۱۳۵۹) بازیگر کُرد ایرانی است. او فعالیتش را با حضور در درام اعتراض (۱۳۷۸) آغاز کرد و برای بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند (۱۳۸۱) به شهرت رسید. او در فیلم پرفروش اخراجی‌ها ۲ (۱۳۸۷) و مجموعه‌های گلشیفته (۱۳۹۶) و هیولا (۱۳۹۸–۱۳۹۷) ایفای نقش کرده‌است. او برای مجموعه هیولا نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی از جشن حافظ شد

زندگی و حرفه ی او

خداداد به‌صورت اتفاقی بازیگری را دنبال کرد. فیلم‌ساز مسعود کیمیایی او را در داروخانه می‌بیند و به او پیشنهاد بازی در اعتراض (۱۳۷۸) را می‌دهد. او برای نقش‌آفرینی در این فیلم در میان عموم شناخته شد. او در سال ۱۳۸۱ نقش اصلی دختری هندی به‌نام سیتا را در مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند ایفا کرد. این مجموعه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد و باعث شد تا خداداد به بازیگری برجسته در ایران تبدیل شود.

 

خداداد در مرداد ۱۳۹۸ کتاب بعضی رازها را نباید نگه داشت با موضوع آزار جنسی کودکان را ترجمه کرد.

عکسی از شیلا خداداد و همسرش

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×