تغییر چهره اساسی لیلا بلوکات/در سریال یوسف پیامبر چه شکلی بود والان چه شکلیه!؟

 

لیلابلوکات از بازیگران برجسته ایرانی است که در سینما و تلویزیون بخوبی درخشیده است که در اینجا عکسی از خود با تغییر چهره اساسی منتشر کرده است.

 

لیلا بلوکات بازیگر اهل ایران است. بازی در نقش‌ نفرتیتی در مجموعهٔ تلویزیونی یوسف پیامبر از جمله نقش‌های شناخته‌شدهٔ اوست. بلوکات همچنین بنیان‌گذار مؤسسهٔ خیریهٔ مهر لیلا است

لیلا بلوکات به دلیل عدم تبعیت از پوشش حجاب توسط قوه قضاییه جمهوری اسلامی محکوم شد به ۲ سال ممنوعیت از فعالیت در رسانه‌های فراگیر از جمله پلتفرم‌های داخلی و خارجی فعالیت‌های نمایشی و بازیگری و تبلیغ‌گری در فضای حقیقی و مجازی، ۲ سال ممنوعیت خروج از کشور، ۵ سال ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی به صورت مستقیم یا با واسطه، مطالعه و خلاصه نویسی یک کتاب ظرف یک ماه و ۱۰ ماه حبس تعزیری در یکی از زندان های استان سمنان که ۶ ماه آن به مدت ۵ سال تعلیق شده است

 

لیلا بلوکات از سال 1384 وارد عرصه بازیگری شده است. از کارهای لیلا بلوکات می توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد.

چکیده ای از بیوگرافی لیلا بلوکات

 

نام اصلی : لیلا بلوکات

زمینه فعالیت : بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر

تولد : 4 آذر 1363 تهران

محل زندگی : تهران

ملیت : ایران

پیشه : بازیگری

سال‌های فعالیت : از 1377 تاکنون

 

بیوگرافی لیلا بلوکات

 

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1363 یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است، او دو خواهر و یک برادر دارد.

 

 

لیلا بلوکات از سال 1377 با تئاتر های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد. لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۸ با بازی در مجموعه «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسماً وارد حرفه ی بازیگری شد. لیلا بلوکات پس از حضور موفق در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر و بازي در نقش همسر آخناتون بیش تر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

لیلا بلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: اولویتم برای تحصیل، شرکت در هنرستان صدا و سیما بود که متاسفانه ظرفیتها پر شده بود. در نتیجه من را به هنرستان کار و دانش معرفی کردند تا آنجا ادامه تحصیل دهم. در آن مدرسه هم فقط رشته فرش بافی ظرفیت خالی داشت و مجبور شدم برای ورود به رشته هنری ثبت نام کنم. نهایتاً به دانشگاه راه پیدا کردم و در کنارش کلاس های بازیگری میکائیل شهرستانی، امین تارخ و ورکشاپ های استاد سمندریان را گذراندم. سال 1377بود که در فرهنگسراها تئاتر اجرا می کردم و برای نخستین بار در مجموعه تلویزیونی سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا