عکسی زیبا از مهدی یغمایی در کنار همسر جذاب و جوانتر از خودش

بدینسان: مهدی یغمایی خواننده خوش صدای ایرانی است. او با خواندن تیتراژ برنامه ماه عسل احسان علیخانی، بنام حس می‌ کنم تورو، شناخته شد، اما شهرت اصلی اش با برنامه شب کوک باربد بابایی بعنوان داور و خواننده تیتراژ بود.

تصویر جدید و زیبایی از مهدی یغمایی در کنار همسرش به اشتراک گذاشته شده است.

مهدی یغمایی خواننده پاپ متولد 21 مرداد ماه سال 1355 در شاهرود است. پدرش خیاط ماهری بود او در همان سالهای نوجوانی استعداد خواندن را درخود کشف کرد و پرورش داد و ازسال 1372 نواختن پیانو و خواندن آواز سنتی را آغاز کرد.

از قاری قرآن تا خوانندگی

به دلیل صدا و صوت خوب از هشت سالگی قرائت قرآن و تک خوانی گروه سرود در مدرسه را انجام می داد و از اوایل نوجوانی با سازی که پدرش اهدا کرده بود موسیقی را دنبال کرد.
اوج فعالیت رسمی و جدی وی تا از سال ۱۳۷۲ شروع شده و با ساز پیانو و خوانندگی آواز سنتی کارش را آغاز کرده است

خواننده ایرانی با خواندن چند ترانه به شهرت رسید که از جمله آنها تيتراژ شب كوک و ماه عسل و چند تك آهنگ های وی از جمله حس می کنم بسیار مورد استقبال و محبوبیت طرفدارانش قرار گرفت.
ایشان یکی از پر طرفدار ترین خوانندگانی است که ترانه هایش با صدای خوب و خاصش می باشد.
از خوانندگان محبوبش حميد حامی، فريدون آسرايی و محمد اصفهانی می باشند و رفیق فابش هستند.

ازدواج و زندگی مشترک

همسر مهدی یغمایی متولد ۲ اسفند ۱۳۶۶ می باشد که تا ۱۷ سالگی در قم زندگی می کرد و در ۲۶ اسفند ۹۱ با همسرش «مهدی یغمایی» آشنا و در نهایت این رابطه در ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ به ازدواج ختم شد.

مهدی یغمایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان که در خرداد سال 1397 با همسرش نگار پیمان زناشویی بسته است  این هنرمند مطرح عرصه موسیقی با انتشار عکسی از حلقه های ازدواج خود دراینستاگرامش نوشت: تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست محرمی چون تو، هنوزم به چنین دنیا نیست

«مهدی یغمایی» اواسط دهه هشتاد و در همکاری با گروه «ژوان» به شهرت رسید. آن زمان قطعه «دختر بهار» از این گروه میان مخاطبان شنیده شد و بازتاب زیادی داشت اما این خواننده در ادامه فعالیت‌های مستقل خودش را پیگیری کرد. در ماه رمضان سال ۱۳۹۰ دوباره توانست قطعه دیگری از خودش را به گوش میلیون‌ها مخاطب برساند. آن هم زمانی که تیتراژ ابتدایی برنامه «ماه عسل» آن سال را با ترانه روزبه بمانی و ملودی مهدی یراحی خواند.

مهدی یغمایی و مادرش

مهدی یغمایی و پدرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا