» آموزش و سرگرمی » رونمایی هادی چوپان از ماشین لوکس و لاکچری اش
آموزش و سرگرمی

رونمایی هادی چوپان از ماشین لوکس و لاکچری اش

آذر 8, 1402 00

بدینسان: هادی چوپان بدن ساز حرفه ای کشورمان است. هادی چوپان عضو باسابقه ی تیم ملی ایران است او در سال ۱۳۷۹ (۱۳ سالگی) بدن‌سازی و پرورش اندام را آغاز کرد.

در ادامه عکسی از ماشین لاکچری و گرانقیمتش را به نمایش گذاشته ایم.

در مراسم استقبال از هادی چوپان ماشین مشکی رنگ و شاسی بلند توجه خیلی‌ ها را به خودش جلب کرد.

هادی چوپان متولد ۴ مهر ۱۳۶۶ در اَبنُو،  شهرستان سپیدان،  استان فارس و بدن‌ساز حرفه‌ای اهل ایران است. او از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را شروع کرده و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده‌است. چوپان چندین دوره در مسابقات فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام شرکت کرده و عناوین ملی و بین‌المللی مختلفی را کسب کرده‌است.

مسابقات مسترالمپیای ۲۰۱۹ با شگفتی سازی بزرگ هادی چوپان و کسب عنوان سومی به همراه دریافت جایزه قهرمان مردم به پایان رسید. این موضوع اتفاقی تاریخی در بدن‌سازی ایران به‌شمار می‌رفت چراکه تنها بدن‌ساز ایرانی که توانسته بود از ایران به مستر المپیا برود و رقابت کند،  بیت‌الله عباس‌پور بود که در پایان هفدهمین مرد مستر المپیا در سال ۲۰۱۳ لقب گرفت.

زندگی
هادی چوپان در سال ۱۳۶۶ در سپیدان استان فارس متولد شد. در نوجوانی همراه برادر بزرگ‌ترش حسن، گچکار بوده‌است. در سال ۱۳۷۹ (۱۳ سالگی) به تشویق برادرش بدن‌سازی را آغاز کرد. پس از گذشتِ سه سال از آغاز فعالیت حرفه‌ای، به مقام سوم کشور و همچنین قهرمانی استان فارس دست پیدا کرد. در سال ۱۳۸۴ نخستین مدال ملی خود را به‌دست آورد. چوپان پس از تجربه کردن شکست‌ها و پیروزی‌های بسیار، چندین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی شده‌است.

مربی او در سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۷ جمشید اوجی بود. پس از آن، چند سال مربی نداشت و از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ علی نعمتی مربی‌گری او را بر عهده داشت. از اواخر ۱۳۹۶ به این سو هنی رامبد عهده‌دار مربی‌گری اوست. چوپان ساکن شیراز است و در آن شهر مدیریت یک باشگاه بدن‌سازی را بر عهده دارد. هادی چوپان در محافل جهانی ملقب به «گرگ پارسی» (The Persian Wolf) است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×