لو رفتن عکسی خجالت آور از سحر قریشی

بدینسان: سحرقریشی بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون که متولد سال 1366در تهران است. او در سال 1388  برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

عکسی از سحر قریشی در کنار خیابان که در حال سیگار کشیدن بود  بود لو رفت.

سحر قریشی جدیدا اعتراف کرده است که زمانی اعتیاد او به قدری شدید بوده که از جایی به بعد دیگر هیچ دوزی از مواد مخدر رویش اثر نمی‌گذاشت. او ۲ سال درگیر اعتیاد بوده و ۳ بار اوردوز کرده و تا پای مرگ پیش رفته و ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان را نیز در این راه دود کرده.

سحر قریشی متولد 6 دی ماه 1366 در تهران است. تحصیلات سحر قریشی در حد دیپلم است. سحر قریشی که از بازیگران پرحاشیه کشورمان به شمار می رود یک برادر به نام سپهر دارد. سحر قریشی توانست با بازی دیدنی اش در سریال دلنوازان جایگاه ویژه ای را در میان مخاطبان به دست آورد.

ورود سحر قریشی به عرصه بازیگری

اگر دوست دارید بدانید سحر قریشی چگونه وارد عرصه سینما شد باید بگوییم در سال 1388 بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبردست و کارگردانی سیدمهدی برقعی از سحر قریشی یک چهره هنری ساخت. او توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

سحر قریشی در سال 1383 وقتی 17 سال بیشتر نداشت با شخصی به نام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی دوام نیاورد و در سال 88 به طلاق انجامید. همسر سابق سحر قریشی تغییر رفتار او را پس از مشهور شدن در سریال دلنوازان علت طلاق عنوان کرد.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا