» آموزش و سرگرمی » وقتی مهناز افشار جوابی دندان شکن میده به اون آقای که ازش می پرسه تو چرا سینگلی/ویدیو
آموزش و سرگرمی

وقتی مهناز افشار جوابی دندان شکن میده به اون آقای که ازش می پرسه تو چرا سینگلی/ویدیو

آذر 12, 1402 00

مهناز افشار بازیگر نقش های متفاوت و خاص سابق ایران برگرفته از بازی دریک نقش جالب حرف های را زده که بهتر خودتون در این ویدیو نظاره گر باشید

خانم مهناز افشار از بازیگران سرشناس سینمایی کشورمان بود که. این سلبریتی در تاریخ 21 خرداد 1356 در تهران به دنیا آمد، مهناز افشار متولد سال مار است. او دارای تحصیلات در حد دیپلم تجربی است که پس از گرفتن دیپلم تغییر رشته داد و در رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی به مدت 4 سال ادامه تحصیل داد، او دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

این بازیگر ایرانی از سال 1398 از کشور ایران مهاجرت کرده است. او در کنار بازیگری به حرفه جواهرآلات هم می پرداخت و گاهی با برادرش در این زمینه همکاری می کرد؛ به این شکل که او طراحی های جدیدی که به ذهنش می رسید را به برادرش ارائه می داد تا آنها را بسازد.

شاید بخواهید و متوجه این موضوع باشید که مهناز افشار در کودکی بسیار شیطنت می کرد به طوری که یک بار به دلیل شیطنت های فراوانش به مدت 2 روز از مدرسه اخراج شد! افشار در عنفوان کودکی مثل هرکس که آرزوی شغلی را در بزرگسالی دارد همیشه دوست داشت که بوفه دار مدرسه شود.

وی در آبان ۱۳۹۱ کنسرت خیرخواهانه روزبه نعمت‌اللهی به تهیه‌کنندگی مهناز افشار در مرکز همایش‌های برج میلاد برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان برگزار شد. در این مراسم تعدادی از سینماگران و بازیگران و همچنین ورزشکاران حضور داشتند. روزبه نعمت‌اللهی خواننده موسیقی پاپ در این مراسم، که «داروگ» نام گرفته بود قطعات «ای وطن»، «تویی نیازم»، «اگر یه روز بیای سراغم»، «تازه‌ترین زخم دلم»، «بازآمده‌ام»، «گل یاس»، «نفس کشیدن سخته» و «خلیج‌فارس» و «خاک وطنم» را اجرا کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×