واکنش جالب کریستیانو رونالدو به شعار هواداران/ویدئو

بدینسان: کریستیانو رونالدو یک ستاره فوتبالی پرتغالی است. او در سال ۲۰۱۶ در جام ملتهای اروپا در فرانسه توانست بعنوان قهرمانی با تیم پرتغال دست پیدا کند.

ویدئویی از واکنش جالب رونالدو به شعار مسی مسی هوادارن الهلال منتشر شده است.

 

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو یک ستاره فوتبال پرتغالی است. در سال 2003، زمانی که او فقط 16 سال داشت، منچستریونایتد 12 میلیون پوند (بیش از 14 میلیون دلار آمریکا) برای به خدمت گرفتن او پرداخت کرد که برای بازیکنی هم سن و سال او رکوردی بود. در فینال جام حذفی 2004، رونالدو سه گل اول منچستر را به ثمر رساند و به آنها کمک کرد تا قهرمانی را به دست آورند. او در سال 2008 رکورد گلزنی را به نام خود ثبت کرد، قبل از اینکه رئال مادرید سال بعد رکورد 131 میلیون دلاری را برای خدمات او پرداخت کرد.

در میان دستاوردهای او، پنج جایزه توپ طلا را به عنوان بهترین بازیکن سال به دست آورد و پرتغال را به یک پیروزی در قهرمانی اروپا 2016 رساند. در جولای 2018، رونالدو با امضای قراردادی با باشگاه سری آ ایتالیا، یوونتوس، مرحله جدیدی از حرفه خود را آغاز کرد.

بیوگرافی کریستین رونالدو

بیوگرافی کامل کریستیانو رونالدو و همسرش + زندگی شخصی و عکس

رونالدو در 5 فوریه 1985 در فونچال، مادیرا، پرتغال، جزیره کوچکی در سواحل غربی این کشور به دنیا آمد. رونالدو کوچکترین فرزند از چهار فرزند ماریا دولورس دوس سانتوس و خوزه دینیس آویرو است. نام او برگرفته از رونالد ریگان، یکی از بازیگران مورد علاقه پدرش بود. رونالدو در یک محله عمدتاً طبقه کارگر در خانه کوچکی با سقف حلبی که مشرف به اقیانوس بود بزرگ شد. رونالدو از طریق پدرش که به عنوان مدیر تجهیزات در یک باشگاه پسرانه کار می کرد، با بازی فوتبال آشنا شد. زندگی دوران کودکی او بسیار سخت بود زیرا پدرش اغلب اوقات زیاد مشروب می‌نوشید.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا