استایل جذاب و مردانه شهربانو منصوریان همه را در شوک فرو برد

بدینسان: شهربانو منصوریان بازیکن تیم ملی ووشوی ایرانی است او علاوه بر ووشو در رشته کونگ فو نیز حال فعالیت داشته است.

عکسی متفاوت از استایل شهربانو منصوریان به اشتراک گذاشته شده است.

 

شهربانو منصوریان بانوی ووشوکار ایرانی است که در بخش ساندا این رشته شرکت می کند. او تا به حال پنج بار عنوان قهرمان جهان را بدست آورده است. خواهران شهربانو منصوریان یعنی الهه منصوریان و سهیلا منصوریان نیز ورزشکار هستند و در این رشته ورزشی فعالیت دارند.

شهربانو منصوریان بانوی عزیز ایرانی که در 8 بهمن 1364 در شهر سمیرم اصفهان به دنیا آمده است. خانم منصوریان و دو خواهر دیگر او الهه و سهیلا منصوریان نیز قهرمان ووشو ایران هستند. شهربانو منصوریان چهار خواهر به نام های مرضیه (خواهر بزرگتر) و سه خواهر کوچکتر (به نام های سهیلا ، الهه، رضی) و یک برادر به نام جواد دارد. پدر و مادرش هر دو در زمین های اجاره ای مردم کار کشاورزی می کردند.

پدر شهربانو منصوریان به دلیل فقر و مشکلات مالی آنها را ترک می کند و شهربانو در سن 15 سالگی در نبود پدر مجبور به ترک تحصیل می شود، تا سرپرستی خانواده اش را برعهده بگیرد تا خانواده از هم نپاشد. شهربانو مجبور می شود در همان سن کم به توصیه عمویش برای کارگری در منازل به شهر شیراز برود تا بتواند به خانواده اش کمک کند، او در مصاحبه هایش گفته که در طول 4 سال حضور در شیراز به پیشنهاد همان خانواده که در منزل آنها کار می کردم در ازاء کار می توانستم یا تحصیل و یا باشگاه را انتخاب کنم که من باشگاه را انتخاب کردم و رشته کاراته و تکواندو را یاد گرفتم. او در ادامه در شهر سمیرم با ورزش وشوو آشنا می شود و این رشته را زیر نظر استادش «سامره خلیلی» در ورزشگاه تختی آموزش می بیند.

شهربانو به دلیل علاقه و استعداد خوبی که داشت وارد اردوی تیم ملی بزرگسالان می شود و در اولین حضور خود در مسابقات جهانی ترکیه در سن 26 سالگی مدال طلا را کسب می کند، یکسال بعد در مسابقات آسیایی ویتنام هم طلای این مسابقات را از آن خود می کند. شهربانو در کارنامه ورزشی خود افتخارات زیادی برای خود و کشورش کسب کرده است. آخرین افتخار او مربوط به مدال طلا در قهرمانی جهان در سال 2019 می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا