عکس جدید از آناهیتا همتی خانم بازیگر پر حاشیه و معروف در یک روز خاص با یک خانم جذاب از تیپ جدید و استایل خود و همچنین از دوچرخه فوق مدرن خود رونمایی کردند

عکسی ببینید از آناهیتا همتی بازیگر  دوره ای فراموش نشدنی و خاطر انگیز، آناهیتا همتی کسی که با ایفای نقش زیبا و معروف خود در سریال خانه به دوش در کنار  حمید لولایی مریم امیرجلالی رضا عطاران و همچنین  بهنوش بختیاری بازیگر پر حاشیه ایرانی توانست کلی خاطره برای مخاطبان خود رقم بزند.

خانم آناهیتا همتی متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران، بازیگر سینما و همچنین تلویزیون اوتحصیلکرده دیپلم رشته علوم تجربی است که از ۲۰ سالگی با تئاتر شروع به کار کرد و هم اکنون ساکن اکباتان می باشد و عاشق طبیعت، حیوانات و دوچرخه سواریست.

او می‌گوید که در کودکی وحشتناک شیطون بودم، از شکستگی دست و پا بگیر تا در رفتگی کتف و … اما درسم خیلی خوب بود، خیلی هم دوست داشتم بازیگر تئاتر شوم و هنوز وقتی می روم تئاتر ببینم قلبم می لرزد.

وی در سال ۱۳۷۲ وقتی ۲۰ ساله بوده به اداره تئاتر رفت و کلاس های بازیگری استاد هادی مرزبان را گذراند، اولین کار تئاتر او «تنبور نواز»

آناهیتا بعد از چند کار تئاتر برای تست سریال «دبیرستان خضراء» به دفتر خواجویی (کارگردان) مراجعه کرد و قبول شد و با همین سریال سال ۱۳۷۳ وارد قاب تلویزیون شد.

 علت کم کاری خود را اینگونه توجیه میکند مردم دیگر علاقمند به دیدن سریال های تلویزیونی نیستند، از سویی هم فیلمنامه ها خوب نیست و از زندگی واقعی همه ما دور و متفاوت است که قابل پذیرش نیست.

جالب که بدانید ایشان گفتند اند که،من کاملا به قهوه معتادم، مدتی تصمیم گرفتم دمنوش گیاهی و سنتی استفاده کنم اما در میانه روز دست ها و چانه ام می لرزد تا جایی که مامانم می گوید:

آناهیتا قهوه ات را بخور، اینها به خاطر نخوردن قهوه است، خلاصه نتوانستم ترک اعتیاد کنم.

به جای آن تئاتر کار می کنم و گهگاهی در سینما حضور دارم

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا