ویدیویی جدید از گریه های بی امان رفیق فابریک تتلو او می‌گوید شما ها اونو کشتید اون آماده سفر به ایران بود

کلیپ جدید منوط بر آمدن تتلو به ایران، رفیق و دوست صمیمی امیر تتلو خواننده ای مشهور اون ور آبی درپی اظهاراتی جنجالی ناراحتی وگریه خود را نتوانست کنترل کند و حرف های که رنگ و بوی حاشیه دارد را باز گو کرد.

 

 

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که در ترکیه  به  سر می‌برد  دقایقی پیش در مرز بازرگان به ایران تحویل داده شد و بلافاصله با دستور قضایی بازداشت شد. این اولین عکس از تتلو در خاک ایران است که از داخل اداره کل گمرک بازرگان گرفته شده است. این تصویر را بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است.

آقای امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. وی در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ تر از خود دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است.

به گفته خودش: رفیق باز، لجباز، یه دنده، مهربون، احساساتی، بد دهن، غیرتی و در مسائل مالی‌ بی‌خیال است.

قد او 175 سانتیمتر و وزن او 75 کیلوگرم است.

امیر تتلو علت انتخاب این لقب می گوید یک اسم ساختگی است معنی خاصی ندارد و قصد او انتخاب لقب خاصی که تنها مختص خودش باشد بوده است.

امیر تتلو موسیقی را با سبک رپ آغاز کرده است. تتلو در سال 1382 آغاز به کار کرد و در سال 2012 میلادی، امیر تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا