» آموزش و سرگرمی » خبر احتمال حکم اعدام تتلو به گوش رسید
آموزش و سرگرمی

خبر احتمال حکم اعدام تتلو به گوش رسید

آذر 17, 1402 10

از سوی یک وکیل دادگستری:

اتهاماتِ امیرحسین مقصودلو، اعلام شد / طبق مواد ۲۸۶ و ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی، احتمال اعدام تتلو وجود دارد

یک وکیل دادگستری با بیان مهمترین اتهاماتِ مطرح درباره ی امیرحسین مقصودلو (معروف به تتلو)، اعلام کرد که طبق قوانین جاری؛ احتمالِ اعدام نامبرده وجود دارد.

علیرضا ابوحمزه _ وکیل پایه یک دادگستری _ در گفت وگو با پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، اظهار کرد: اقدامات و رفتارهای ارتکابی توسط خواننده متواری، امیرحسین مقصودلو مشهور به تتلو؛ می تواند مجازات “اعدام” را در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: این اقدامات نظیرِ تشویق به فساد و فحشا، ترغیب به استفاده از مواد مخدر، فریب و اغفال دختران نوجوان و اعمالِ خشونت علیه زنان است.

این وکیل پایه یک دادگستری افزود: فراهم کردن موجبات قمار، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین به مقدسات، شرب خمر، قاچاق انسان و غیره به نحو گسترده که آثار زیان بار و مخربی بر امنیت اخلاقی جامعه خصوصا قشر نوجوان و آسیب پذیر جامعه وارده کرده است؛ از دیگر اقداماتِ نامبرده است.

ابوحمزه تاکید کرد: این اقدامات می تواند مصداق بارز موادِ “٢٨۶ قانون مجازات اسلامی و ۶٣٩ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات و بند الف ماده ١ قانون مبارزه با قاچاق انسان” باشد و مجازات اعدام را در پی داشته باشد.

گفتنی ست امروز امیرحسین مقصودلو شهره به تتلو، که چند روز پیش از سوی پلیس ترکیه دستگیر شده بود؛ از سوی پلیس این کشور به پلیس ایران تحویل داده شد و بلافاصله نیز توسط ضابط قضایی و به دلیل داشتن شاکیانِ متعددِ خصوصی در ایران، بازداشت شد

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×