آموزش و سرگرمی

واقعا بهنوش بختیاری عکسی که انتشار داده واقعیه یا فتوشاپه /جدیدترین عکس از خانم بازیگر پر حاشیه و خاص ایرانی بهنوش بختیاری

خانم بختیاری کسی است که همه مخاطبان به واسطه نفش های که ایفا می‌کند به خوبی او را میشناسند و کمتر کسی است که تا الان بازی او را درک نکرده باشد.حال این روزها جدا در امر بازیگری بسیار فعالانه در صدد این هست در فضای مجازی برگرفته از انتشار تصاویر مختلف از خود همه نگاه ها را خیره وجلب کند.این تصویری که مشاهده خواهید نمود گواه همین موضوع است.

خانم بهنوش بختیاری من جمله بازیگران تلویزیون و همچنین سینما و تئاتر کشورمان به حساب می‌آید که در تاریخ 29 اردیبهشت 1354 در محله مهرآباد جنوبی تهران و در بیمارستان اقبال تهران چشم به دنیا گشود. این چهره مشهور  و سرشناس علاوه بر بازیگری، سفیر حمایت از بیماران HIV، ترنس، محیط زیست و حامی صلح نیز هم هست.

همسر بهنوش بختیاری کارگردان است او تجربه زندگی در شهر بزرگ را  عهده دار بوده است آنها زندگی آرام و عاشقانه ای را تاکنون دیده اند. جالبه بدونید که بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرامش متنی را منتشر کرده بود که خبر از جدایی و طلاق اش می داد اما چند ساعت بعد با انتشار پستی این خبر را تکذیب کرد.

او حتی در مصاحبه ای به شایعات درباره طلاقش خاتمه داد و تاکید کرد که از زندگی اش چه بسیار راضی است و قصد جدایی از همسرخودرا ندارد. بهنوش بختیاری در ادامه مدعی شد که وقتی همسر و همراه یک بازیگر در کنارش نباشد متاسفانه از این شایعات پیش می آید. او گفته است که همسر بنده به دلیل اعتقادات و طرز تفکرش مایل نیست تصویرش در جایی منتشر شود و این موضوع از روز اول ازدواج مان هم بوده و چیز جدیدی نیست.

بر خلاف بازیگران جنجالی جدا از شخصیت خود دوست دارند همسرشان راهم فعالیت های وکار های که دارند را رسانه ای کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا