نازنین بیاتی بازیگر خوش چهره و جذاب وبدون حاشیه مهیا سفر به قطب شمال میشود/جدیدترین تصویر از نازنین بیاتی

به گفته امین محمودی یکتا؛ نویسنده سریال های ملکه گدایان و عقرب عاشق قصد دارد به زودی سریالی برای پلتفرم فیلیمو بسازد که نام آن «قطب شمال» می باشد. او در اولین تجربه کارگردانی خود، هم‌اکنون مراحل پیش تولید این سریال را در حال سپری کردن است.

خانم نازنین بیاتی که به زودی  در آینده نزدیک شاهد هنرنمایی او در سریال «هفت» خواهیم بود، خانم بیانی همرمند بی حاشیه وخاص در رشته بازیگریست که این روزها محمودی با او به توافق رسیده و قرار است یکی از نقش های اصلی این سریال را بازی کند.

به زودی نتایج اسامی سایر بازیگران این سریال اعلام خواهد شد.

جدیدترین تصویر از خانم بازیگر ایرانی نازنین بیاتی را مشاهده خواهید کرد.

نازنین بیاتی متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ او کارشناس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم  در کارنامه هنری خود دارد

علاقه اش به بازیگری بر میگردد به ترم چهار دانشگاه با درس مبانی بازیگری او در سال ۱۳۹۱ در ۲۳ سالگی از طریق دوستانش برای تست فیلم دربند به دفتر پرویز شهبازی (کارگردان) مراجعه کرد و بدون تجربه قبلی پذیرفته شد و جلوی دوربین رفت.

خانم بیاتی بعد از حضور بافتن در سینما طی همان سال یعنی در سال ۹۱ بعنوان طراح دکور و طراحل لباس وارد مجموعه عروسکی شکرستان شد و به زیبایی تمام صداپیشه شخصیت رویا و پیشگو را نیز انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا