ستاره‌باران شدن تمرین رئال مادرید

بدینسان:

رئال مادرید از امروز تمرینات پیش فصل را با حضور ستاره‎ها و خریدهای جدیدش آغاز کرد.”

تمرینات پیش فصل تیم‌های مختلف اروپایی در روزهای اخیر شروع شده تا بازیکنان بتوانند خودشان را برای فصل پیش رو آماده کنند.رئال مادرید هم از امروز تمرینات پیش فصل را با بازیکنانی که پس از پایان فصل گذشته در اردوهای ملی حضور نداشته‌اند آغاز کرده است. بازیکنان ملی‌پوش این تیم هم قرار است 10 روز دیگر به سایر هم تیمی‌هایشان اضافه شوند

در بین بازیکنانی که امروز در مجموعه تمرینی والدیباس حضور پیدا کرده‌اند تا تمرینات را رسما آغاز کرده و مشغول تست پزشکی پیش فصل شوند، نام ستاره‌های جدید و قدیمی این تیم به چشم می‎خورد.

آردا گولر که چند روز قبل در یک قدمی پیوستن به بارسلونا بود اما در لحظات آخر انتخاب کرد که پیراهن رئال مادرید را به تن کند، در بین اولین نفراتی بود که به مجموعه تمرینی رئال وارد شد

هچنین بازیکنانی چون تونی کروس، براهیم دیاز، دنی سبایوس، فدریکو والورده، فرلان مندی، آلوارو اودریوزولا، آندری لونین، لوکاس واسکز و خسوس وایخو هم در حال حاضر در والدیباس حضور دارند.

فران گارسیا و جود بلینگام دو بازیکن دیگری هستند که در این تابستان به رئال مادرید پیوستند و از روز اول در تمرینات حاضر شده‌اند تا به خوبی با شرایط این تیم سازگار شده و بتوانند عملکرد درخشانی را در ترکیب رئال به نمایش بگذارند.

منبع:ورزش سه

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا