پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 2024 - 05 - 02 ساعت :
» آموزش و سرگرمی » چهره ترسناک و دیده نشده روناک یونسی با جوش مجلسی!
آموزش و سرگرمی

چهره ترسناک و دیده نشده روناک یونسی با جوش مجلسی!

آذر 22, 1402 10

روناک یونسی بازیگر معروف و مهاجرت کرده ایرانی می باشد که حواشی کمی دارد اما گاهی پوشش ناجور همسرش سوژه کاربران قرار گرفت

روناک یونسی بازیگر دهه پنجاهی اما در حاشیه ایرانی می باشد که برخلاف سنی که دارد اما جوان تر و پر نشاط تر می باشد. این بازیگر زن سال ها پیش با محسن میری مدل معروف ایرانی ازدواج کرد و به کانادا رفت.

روناک یونسی متولد 9 دی 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صنعتی می باشد و دبپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی نیز دارد و حالا ورزشکار و مربی حرفه ای ساکن کشور کاناداست.

بعنوان فرزند اول به دنیا آمدم و سه خواهر کوچکتر از خودم دارم ، در کودکی شیطون بودم اما بخاطر اینکه دانش آموز زرنگی بودم از خطاهایم چشم پوشی می کردند

بازیگری بصورت اتفاقی

به پیشنهاد یکی از دوستانش برای یک فراخوان بازیگری عکس فرستاد و با اینکه هیچ انتظاری نداشت با وی تماس گرفتند و برای تست دعوت کردند. به این ترتیب بعد از قبولی در تست اولین بار سال 1385 در 26 سالگی با فیلم گرگ و میش به کارگردانی قاسم جعفری جلوی دوربین رفت.

در دومین تجربه بازیگری اش سال 1386 با سریال زمین آسمانی کنار چهره هایی چون مهناز افضلی ، داریوش ارجمند و رقیه چهره آزاد وارد قاب تلویزیون شد.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×