» آموزش و سرگرمی » رونمایی الهام حمیدی از تیپ سیاه و سفید جذابش
آموزش و سرگرمی

رونمایی الهام حمیدی از تیپ سیاه و سفید جذابش

آذر 22, 1402 00

بدینسان: الهام حمیدی بازیگر ایرانی است. او با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند شناخته‌شد و بعد با ایفای نقش در سریال یوسف پیامبر به شهرت رسید.

عکس جدیدی از الهام حمیدی در فضای مجازی منتشرشده است.

الهام حمیدی (Elham Hamidi) بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در تاریخ 8 آذر 1356 در تهران و در خانواده هنری به دنیا آمد. تحصیلات الهام حمیدی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی رودهن است. نام اصلی الهام حمیدی «نوشین» است. مادر الهام حمیدی خانه‌دار و پدرش کارمند بود اما در جوانی به بازیگری در تئاتر می پرداخت. عموی پدرش هم گوینده رادیو بود. الهام حمیدی 2 برادر کوچکتر از خود دارد. الهام حمیدی عاشق بازی در نقش طنز است. او به آراستگی و مراقبت از خود در زندگی‌ بسیار اهمیت می دهد و شیک بودن لباس برایش مهم است نه گران بودن آن. الهام حمیدی مخالف عمل زیبایی است

از کودکی تا بازیگری الهام حمیدی

الهام حمیدی 7 ساله بود که برای نخستین بار بازیگری را در سال 1363 و با تئاتر تجربه کرد و موفق شد جایزه اول منطقه را دریافت کند. او یک ترم به کلاس های بازیگری رفت و از اول دبستان چندین کلاس بازیگری را تجربه کرد؛ در همان کلاس ها برای بازی در آوایی در گلستان کاری از رامین لباسچی انتخاب شد. او پس از یک دوره وقفه در کار بازیگری دوباره در سال 1379 که 23 ساله شده بود از همان کلاس های بازیگری به سریال طنز معجزه ازدواج به کارگردانی علیرضا خمسه معرفی شد و برای نخستین بار جلوی دوربین رفت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مهسا برزگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×