قاتل سریالی 11 نفر را به بهانه عجیبی کشت!

یک مرد 47 ساله هندی جادوی غلبه بر مارها و عقرب ها را از پدرش آموخته بود، اما تصمیم گرفت از این مهارت برای اجرای نقشه ای وحشتناک استفاده کند.
این فرد که “رامتی” نام دارد در ابتدا افراد ساده لوح که به خرافات اعتقاد داشتند را شناسایی می کرد و به آنها می گفت که او دارای قدرت جادویی است. او با مسحور کردن مارها و عقرب ها به آنها اطمینان داد که دارای قدرت های ماوراء طبیعی است. او سپس ادعا کرد که می تواند گنج های پنهان را از طریق جادوی سیاه پیدا کند، اما برای انجام این کار به پول نیاز دارد. مرد جنایتکار به بهانه یافتن گنج های پنهان، پول قربانیان را می گرفت یا اموال آنها را به نام خود منتقل می کرد و سپس آخرین مرحله نقشه سیاه خود را اجرا می کرد.

مرد جنایتکار قربانیان خود را در جستجوی گنج پنهان به مناطق متروکه در دشت و کوه می برد و به انجام تشریفات جعلی می پرداخت و در نهایت با آب مقدس مسموم می کرد و روی آنها اسید می ریخت و به طرز فجیعی می کشت. وی در مدت 4 سال در 3 منطقه مختلف هند جنایات خود را مرتکب شد تا اینکه در 26 نوامبر امسال زنی با مراجعه به کلانتری ناگرکورنول اعلام کرد که شوهرش که ونکاتش نام دارد ناپدید شده است. زن جوان گفت ونکاتش برای ملاقات با دوستش به نام رامتی از خانه خارج شد و دیگر برنگشت.

با شکایت این زن، پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد و در اولین اقدام به سراغ رامتی رفت و او را دستگیر کرد. در ادامه با سرنخ های به دست آمده از این مرد که نشان می داد وی در ناپدید شدن افراد زیادی دست داشته است، مورد بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد که جنایات خود را از 4 سال پیش آغاز کرده و 4 نفر را در منطقه نگر کورنول کشته است. او دیگران را در ناحیه واناپارتی و دیگران را در آندرا پرادش با این روش کشت. بطری های حاوی سم، گوشی قربانیان، 10 سیم کارت و یک دستگاه خودرو از مخفیگاه متهم کشف و ضبط شد. وی همچنین متهم است که قطعه زمین یکی از مالباختگان خود را به 2 نفر فروخته است و پرونده ای برای وی در دادگاه در جریان است.

به گفته دادگاه، تحقیقات برای کسب جزئیات بیشتر مجددا آغاز خواهد شد.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا