علت توقف پخش سریال جدید هنگامه قاضیانی

ماجراي توقف پخش فیلم جدید هنگامه قاضیانی چیست؟ تعویق در انتشار قسمت آخر از «آمستردام»،

با گمانه هايي مبني بر توقف پخش این سریال از سوي ساترا مواجه شده بود؛ اما به گفته معاون کاربران و تنظیم گري اجتماعي ساترا مجوز پخش قسمت آخر این سریال مدت هاست که صادر شده و دلیل پخش نشدن قسمت آخر مانع از ایجاد ساترا سوي نبوده است.

«آمستردام» نام سریالی است که چهارشنبه ها به شکل اختصاصی از پلتفرم تماشاخونه پخش ميشود. هفته گذشته نوبت انتشار قسمت پایانی فصل اول بود که به رغم اطلاع رساني قبلی این اتفاق رخ نداد

خبرنگار ایسنا درباره سرنوشت انتشار قسمت دوازدهم «آمسترادم» با پلتفرم پخش کننده تماس گرفت که آنها توضيحي درباره ي دلایل توقف پخش این سریال ارائه ندادند.

پس از آن پیگيريهاي ايسنا از سمت ساترا دنبال شد که حکایت از آن داشت که مجوزهاي پخش قسمت آخر از سریال «آمستردام» داده شده و از سوي اين سازمان منعي براي انتشار وجود دارد.

-در همین راستا محمد صادق افراسيابي – معاون کاربران و تنظیم گري اجتماعي ساترا تاکید کرد مجوز تمام قسمتهاي سريال «آمستردام» از سوي شوراي انتشار ساترا صادر شده است و این سریال برای پخش قسمتهاي خود هیچ منعي از سوي ساترا ندارد قطعا ساترا از باب پيگيري حقوق کاربران علت تأخیر در انتشار قسمت آخر سریال آمستردام را از تماشاخونه پیگیری خواهد کرد.

«آمستردام» نخستین تجربه سریال سازي مسعود قراگزلو است که هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت دوست، مهدي سلطاني مهدي پاکدل مجتبی پیرزاده، روشنک گرامي مينا ساداتي ….. در آن بازي کرده اند.

اما در حالی که به نظر مي رسد، ماجراي توقف در پخش قسمت پایانی این سریال به خود پلتفرم پخش کننده و سازندگان برمي گردد، تاکنون توضيحي از سوي آنها ارائه نشده است. حتي بازيگران این سریال با انتشار پیامهايي در واکنش به توقف پخش قسمت آخر این سریال از پلتفرم پخش کننده خواستار توضیح شده اند.

داستان سریال بر اساس رقابت چند گروه مافیایی پیش میرود که هرکدام در تلاش برای شکست رقیب هستند. در این میان اتفاقات ديگري نيز رخ ميدهد؛ مثل عشق هاي شکست خورده و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا