» آموزش و سرگرمی » پوشش متفاوت بهاره کیان افشار ؛کاش هیچ وقت بخش نمیشد!
آموزش و سرگرمی

پوشش متفاوت بهاره کیان افشار ؛کاش هیچ وقت بخش نمیشد!

آذر 26, 1402 00

بهاره کیان افشار بازیگر خوش چهره ایرانی می باشد که با استایل به شدت ساده خود صدای فالووراشو دراورد و باعث انتقادهایی تند شد!

بهاره کیان افشار اصولا اهل نامتعارف پوشی نیست و همونطورم که میدونید چندان از استایل های خبرساز و عجیب استفاده نمیکنه چون هم به شخصیتش نمیاد و هم به سیسش!

 

بهاره کیان افشار از هنرمندای جذاب و خوش استعداد در این عرصه می باشد که همانند تعداد معدودی از بازیگران تنها با بازی در یک کار شهرت سکوی شهرت رو پرییید بالا

بهاره کیان افشار اولین بار در سریال تاریخی “کلاه پهلوی” دیده شد و بازی کرد اما اونقدری بازی و درآوردن کاراکتر رو به خوبی انجام داد که کارگردانان بسیاری به دنبال خانوم بازیگر رفتند.

بهاره کیان افشار در این کار با نقش تاثیرگذار و گریم و لباس بسیار جذابی که داشت خیلی زود تونست خودش رو هم در دل مخاطب و هم کارگردان محبوب کنه و زود به نقاطی بالاتر از اونچه که فکرشو میکرد برسه.

بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 اردیبهشت ماه 1362 متولد شد. این بانوی هنرمند فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر است و قبل ازاینکه بازیگر شود در این زمینه مشغول بوده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×