سحر قریشی بازیگر پرحاشیه چند بار تا الان وارد رابطه شده!فعالیت عاشق شدن خانم شوکه آور است!

سحر قریشی فعالیت گسترده و البته پر حاشیه ای در فضای مجازی و اینستاگرام و الان نیز در یوتیوب دارد. سحر قریشی از جمله سلبریتی هایی است که فقط به دنبال پول و برای دیده شدن دست به هر کاری میزند!

 

علت طلاق سحر قریشی از مهدی اخوان

او در سال 1383 با مهدی اخوان ذاکر ازدواج کرده اما در سال 1388 و بعد از رسیدن به شهرت او را رها می کند. اخوان ذاکر بعد از مدت ها سکوت گفت: پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

من به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند. اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند.

صیغه سحر قریشی با امید علومی

در سال ۱۳۹۵ خانم قریشی در یک گفتگوی اینترنتی با رضا رشیدپور خبر مَحرم شدن خود با «امید علومی» خواننده پاپ را رسانه ای کرد و گفت؛ من به هر حال در شرایطی نیستم که بخواهم تنها زندگی کنم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی برای آشنایی بیشتر با هم هستیم

آشنایی سحر و امید علومی در فیلم «دریا کنار» سال ۱۳۹۳ شروع شد، امید علومی علاوه بر خوانندگی و ساخت موسیقی فیلم، کنار سحر قریشی نیز بازی کرد

در نهایت چند ماه دیگر این دو کنار هم دیده نشدند و خانم بازیگر رسما در گفتگوی بعد خود اعلام کرد مجرد بوده و منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد

سحر قریشی و مهدی طارمی

در سال 96 عکس ها و ویدیوهایی از سحر قریشی و مهدی طارمی در امارات متحده عربی منتشر شد، هیچ یک از این دو چهره به این حواشی واکنشی نشان ندادند تا اینکه در سال 1398 امین فردین مدیر کانال یوتیوبی پشت پرده جزئیات رابطه این 2 چهره مشهور را فاش کرد و آنها مجبور شدند بگویند: با هم محرم بودیم.

نامزدی جنجالی با امیر تتلو

سحر قریشی در بهمن ماه ۱۴۰۰ بعد آخرین تجربه بازی خود در سریال «نیسان آبی» با امیر تتلو خواننده جنجالی ساکن در کشور ترکیه وارد رابطه عاشقانه شد

در نهایت این زوج جند هفته بعد از اعلام رابطه عاشقانه خود، ازدواج کردند و خانم بازیگر بعد از مدتی اعلام کرد رسما از عرصه بازیگری خداحافظی کرده است.

جدایی و فرار از خانه امیر تتلو

رابطه سحر قریشی با امیر تتلو به یکسال نرسید و در نهایت از ترکیه خارج و به کشور امارات در شهر دبی نقل مکان کرد

او یکسال بعد در ویدیوهای افشاگرانه اعلام کرد، امیر تتلو او را آزار داده و به زور وی را وادار به انجام خالکوبی در بدنش می کرد و در نهایت بعد از مدت ها تحمل شکنجه از خانه اش خارج شد.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا