استایل خفن نازنین بیاتی با تیپ جدید یلدایی

بدینسان: نازنین بیاتی بازیگر معروف سینما است. او فعالیت خود را با فیلم دربند آغاز کرد که نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد.

تصویر جدیدی از نازنین بیاتی با تیپ یلدایی در فضای مجازی منتشرشده است،

نازنین بیاتی متولد 15 دی ماه 1368 در تهران، فارغ التحصیل دیپلم گرافیک و کارشناسی تئاتر گرایش طراحی صحنه، از دانشگاه آزاد تنکابن است. والدینش اهل قم و تفرش هستند و دو خواهر به نام های نغمه و ندا دارد.

ترم چهارم کارشناسی بود که به بازیگری علاقمند شد و به پیشنهاد یکی از دوستانش برای تست بازی به دفتر پرویز شهبازی رفت و بعد از قبولی، وارد دنیای بازیگری شد. او بدون کلاس بازیگری و خواندن فیلمنامه برای بازی در فیلم سینمایی دربند پذیرفته شد. بیاتی در این فیلم در کنار پگاه آهنگرانی، احمد مهران فر و بهرنگ علوی ایفا کرد. دربند در جشنواره های بین المللی فیلم ونکوور، بوسان، شیکاگو و جشنواره آسیایی فیلم سان دیگو به نمایش درآمد. این فیلم برنده 3 جایزه از جشنواره فیلم فجر شد و نازنین بیاتی برای نقش آفرینی در این فیلم از هفتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب کرد و در جشنواره فیلم فجر و چهاردهمین دوره جشن حافظ نیز نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا