تغییر چهره اساسی الهام حمیدی قبل از ساخت سریال یوسف پیامبر شوکه میشوید!؟

الهام حمیدی از بازیگرهایی هست که سابقه ی بسیار طولانی در سینما و تلویزیون داره، یجورایی خانوم تو عمل زیبایی سنگ تموم گذاشته.

این روزا انجام عمل های زیر پوستی و ریز بین بازیگرها ی ایرانی خیلی باب شده و حتی خیلی ها هستن که میکوبن و میسازن و بعد وارد این عرصه میشن،حالا الهام حمیدی هم یکی از اون دسته از آدم هاست که خب عکس های قبل اون تو فیلم و سریال های قدیمی تر دیده میشه و کاملا میشه متوجه تغییراتی که ایشون تو این سال ها روی صورتشون انجام دادن شد.

ویدیویی از پشت صحنه اجرای آهنگ «وطن ای هستی من» با زبان اشاره توسط جمعی از بازیگران زن مشهور با لباس محلی ایرانی در آستانه شبه یلدا در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

 

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرضا صادقی ازدواج کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا