آموزش و سرگرمی

ژست های مخصوص نفیسه روشن با کمی چاشنی نامناسب

نفیسه روشن از اون دسته از افراد هست که بیشتر عکس هایی که منتشر میکنه شاید و علاقه ای به عکس های هنری یا فیگورهای خاص توی پیجش دیده نمیشه.

اگر دقت کرده باشید هر کسی یه قسمت مخصوص توی استایل خودش داره یعنی یکی هست که حسابی کتونی باز هست و همیشه توی استایلش کتونی های جالب و زیبایی که پاش میکنه به چشم میاد و اون رو خاص نشون میده یا یکی هست که علاقمند به پوشیدن لباس های رنگی رنگی هست،حالا بریم سراغ تیپ  نفیسه روشن که از اون دسته از افراد هست که عاشق لباس های رنگ شاد و خاص هست،اگر یه سر به پیج این بازیگر بزنید کاملا هم مشخص هست که براشون هزینه ی زیادی صرف کرده.

نفیسه روشن در پیج اینستاگرامی خودش زمین تا آسمون از لحاظ تیپ و قیافه با اون دختر ساده ای که همیشه میدیدیم فرق داشت و حسابی تغییر کرده بود.

چرا نفیسه از حیوانات نمیترسه؟

نفیسه روشن، از جمله نترس ترین هنرپیشه های زن سینما و تلویزیون ایران است که با اینکه نه بدل کار است و نه در زمینه حیوانات تخصص و فعالیت حرفه ای داشته، اما عشق واقعی به آنان سبب شده تا در مزرعه خانوادگی، با حیوانات اهلی و وحشی همراه شده و با آنان زندگی کند.

او قبلا در مصاحبه ای پاسخ این پرسش را داد. وی معتقد است:

 

علاقه به حیوانات به زمان کودکی من بر می گردد. پدر من آن زمان نظامی بود و دوران جنگ مأموریت پیدا کرد که به بوشهر برود. من آن زمان یک ساله بودم و به همراه خانواده با پدر به پایگاه هوایی بوشهر رفتیم و تا ۵ سالگی از سال ۶۳ تا سال ۶۸ آنجا بودیم.

من آنجا به موجودات پیرامونم عادت کردم هر گاه که از منزل بیرون می آمدم حیوانات مختلفی از جمله روباه، سمور، جغد، مار، عقرب، رتیل و… می دیدم. آن زمان مادرم همیشه به من توصیه می کرد که مبادا حیوانی را که می بینم آزار دهم، سنگ بزنم یا بکشم و به این ترتیب به این موجودات زنده عادت کرده بودم.

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است،فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد که از ۱۹ سالگی با سریال روزهای به یادماندنی شروع کرد و در ۲۵ سالگی با اغماء به شهرت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا