پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 2024 - 05 - 02 ساعت :
» آموزش و سرگرمی » معجزه آرایش قبل و بعد نفیسه روشن چی بود چی شد!
آموزش و سرگرمی

معجزه آرایش قبل و بعد نفیسه روشن چی بود چی شد!

دی 1, 1402 00

نفیسه روشن در پیج اینستاگرامی خودش زمین تا آسمون از لحاظ تیپ و قیافه با اون دختر ساده ای که همیشه میدیدیم فرق داشت و حسابی تغییر کرده بود،نفیسه روشن از جمله بازیگرایی هست که این روزا خانوم بیشتر با کمک پیجش هست که دیده میشه تصاویر جدیدی از خود منتشر میکند.

نفیسه روشن اما یکی از افرادی هست که وقتی کار خوبی میکنه اون رو با دیگران به اشتراک میذاره تا بقیه هم یاد بگیرند،حالا یکی از کارهای خوبی که این بازیگر اون رو با فالووراش به اشتراک گذاشته مربوط میشه به کمک به بچه های استثنایی در یک موسسه و جالبه که ایشون با یکی از این بچه ها عکس هم گرفته و گذاشته بود توی صفحه اش و ازش تشکر کرده بود.

نفیسه روشن که به دبی امارات سفر کرده است ویدئویی از خود منتشر کرد که او را بسیار ذوق زده نشان می دهد،در کنار ذوق زدگی نفیسه روشن که مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته، تیپ خاص او نیز توجهات را به خود جلب کرده است.

 

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است،فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد که از ۱۹ سالگی با سریال روزهای به یادماندنی شروع کرد و در ۲۵ سالگی با اغماء به شهرت رسید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×