باورتون میشود مدل مشهور ترک ۴۴ ساله باشد؛ راز جوانی او چیست؟

چاعلا شیکل، مدل معروف ترکیه که این روزها در ۴۴ سالگی به سر می‌برد، با هیکل متناسب و پوست جوانش توجه مخاطبان را جلب کرده است.

او که حرفه‌های مختلفی از جمله اجرا، بازیگری، رقص باله و مدلینگ را تجربه کرده، همیشه با اندام متناسبش مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از مخاطبان او به دنبال این هستند که راز زیبایی اندام و پوست شفاف او را بدانند. شیکل در این باره گفته است :«در واقع فیت ماندن چندان سخت نیست. هر کسی اگر بخواهد می تواند تناسب اندامش را حفظ کند. نکته مهم این است که روح خود را جوان نگه دارید. اگر از نظر ذهنی و عاطفی پیر شویم، بدن ما هم با آن سازگار می‌شود. می‌توانیم شب تا صبح ورزش کنیم و بدنی فوق‌العاده عضلانی داشته باشیم، اما اگر انرژی ما پایین باشد، هیچ فایده ای ندارد.»

چاعلا شیکل که روزی عنوان دختر شایسته ترکیه را نیز دریافت کرده است، از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ همسر امره آلتوع، خواننده و بازیگر مطرح ترک بوده و هم‌اکنون مادر دو پسر نیز هست. این مدل زیبای ترک گفته که فرزندانش برای او منبع انرژی هستند و اشاره کرده است :«مادر دو فرزند بودن سخت است و البته مادر دو پسر بسیار فعال بودن سخت‌تر است؛ اما من از انرژی بالای آن‌ها خسته نمی‌شوم، من از آن‌ها انرژی می‌گیرم.»

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا