سلنا گومز به تازگی مفهوم عاشقانه خود را برملا کرده است

سلنا گومز در مصاحبه جدیدی که در روز پنجشنبه، 21 دسامبر با ووگ مکزیک و آمریکای لاتین منتشر شد، در مورد آنچه که در یک رابطه اولویت دارد صحبت کرد. گومز، فاش کرد که او می خواهد کسی مراقب و شنونده خوبی برای او باشد. در حالی که او در مورد رابطه عاشقانه خود با بنی بلانکو صحبت نکرد، این رسانه اشاره کرد که او اخیراً رابطه عاشقانه خود را با بنی بلانکو تهیه کننده 35 ساله تایید کرده است.

سلنا در مصاحبه با ووگ مکزیک و آمریکای لاتین اعتراف کرد که در حال یافتن تعادلی بین احترام به خود و عشقش به دیگران است. او گفت: «راستش، من باید شروع به جذب افراد مناسب کنم، زیرا این کمی از هر دو است. “پیدا کردن کسی که بتواند به شما گوش دهد و به شما اهمیت دهد بسیار سخت است، اما می دانم که وقتی این اتفاق بیفتد عالی خواهد بود و می خواهید سالم باشد.

این مصاحبه تنها چند هفته پس از تایید سلنا مبنی بر عاشقانه اش با بنی بلانکو منتشر شد، اما او بعداً در یک نظر اینستاگرامی اعتراف کرد که آنها حدود شش ماه است که با هم بوده اند. سلنا بعداً یک عکس سیاه و سفید زیبا از آن دو را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

سلنا در گذشته از به اشتراک گذاشتن اولویت های رابطه و احساسات خود خجالتی نبود. در حالی که او مجرد بود، در مورد وضعیت رابطه اش در شبکه های اجتماعی شوخی های زیادی انجام داد.

در حالی که طرفداران بسیار هیجان زده هستند که سلنا یک نامزد جدید پیدا کرده است، افراد زیادی نیز هستند که مشتاقانه منتظر آخرین آلبوم سلنا هستند، سه سال پس از حذف رکورد قبلی او،در حالی که زمانی که او آهنگ «Single Soon» را در ماه اوت منتشر کرد، مدتی مهلت داشت، اما هنوز اعلام رسمی برای زمان انتشار آلبوم بعدی او وجود ندارد.

 

 

منبع:آکس مک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا