» آموزش و سرگرمی » کشف حجاب نیکی کریمی+عکس
آموزش و سرگرمی

کشف حجاب نیکی کریمی+عکس

مرداد 17, 1402 00

به گزارش بدینسان

کشف حجاب نیکی کریمی و خداحافظی از بازیگری نیکی کریمی و عکسهای بدون روسری نیکی کریمی و تصاویر بیحجاب نیکی کریمی و پوشش جنجالی نیکی کریمی در جشنواره برلین و عکسهای اینستاگرام نیکی کریمی و مهاجرت نیکی کریمی در نم نمک.

پوشش جنجالی نیکی کریمی در جشنواره برلین

پوشش نیکی کریمی در بخشی از هفتادوسومین جشنواره فیلم برلین به گونه ای بود که برخی فکر کردند او بدون حجاب در این مراسم حاضر شده است. این تصور در ابتدا موجب شد برخی رسانه ها از پوشش او با عنوان «کشف حجاب» یاد کنند و بعدتر به سراغ تیتر «حجاب زیرکانه» بروند. او با انتخاب ماکسی بلند پلیسه دار ، تلاش کرد هم لباسی مجلسی انتخاب کند و هم پوشیده به نظر برسد. کریمی از کلاهی کوچک برای پوشش سر استفاده کرده بود.پوشش جنجالی نیکی کریمی در جشنواره برلین [عکس]

پوشش جنجالی نیکی کریمی در جشنواره برلین [عکس]

کشف حجاب نیکی کریمی

بخش مرور آثار امسال جشنواره برلین با عنوان «جوان در قلب – بزرگ شدن در سینما» شامل نمایش مجموعه ای از آثار انتخاب شده توسط کارگردانان ، بازیگران و فیلمنامه نویسان بین المللی است و نیکی کریمی ، سینماگر ایرانی نیز یکی از چهره هایی است که برای انتخاب فیلم در این بخش دعوت شده است. او فیلم «خانه دوست کجاست؟» ساخته عباس کیارستمی ، کارگردان شناخته شده سینمای ایران در عرصه بین المللی را برای نمایش در این بخش برگزید.

بیوگرافی

کشف حجاب نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد 19 آبان 1350 بازیگر و فیلم ساز ایرانی است. او یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب 1357 است که در فیلم های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره های گوناگون بین المللی از موفق ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به شمار می رود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×