آموزش و سرگرمی

سید جواد هاشمی کارگردان فیلم «شهرگربه ها۲» را به مجبور سانسور کردم تا سرمایه‌ام برگردد

سید جواد هاشمی گفت: فیلم سینمایی «شهرگربه ها۲» بعد از ۲ سال آماده اکران است. در این مدت تغییرات اجباری دادم تا سرمایه‌ام برگردد.

در ایران اعتقاد متولیان تولید فیلم‌های کودک و نوجوان این است که برای کودک باید فیلم ارزان، بی‌مایه و ضعیف ساخت. جز آرزوهایم است که یک کمپانی تولید فیلم کودک بزنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: جذب سرمایه در این ژانر سخت‌ترین کار است حتی از کار در معدن. به هیچ عنوان متاسفانه کسی به فکر بچه‌ها نیست درصورتی که آن‌ها آینده‌سازان کشور هستند. مسئولان هیچ خوراکی برای دهه هشتاد و نودی‌ها نداده‌اند.

هاشمی اظهار داشت: خیلی از فیلم‌های پرفروش دنیا ژانر کودک و نوجوان هستند همان طوری که ما در دهه شصت فیلم‌های پرفروش مان این ژانر بود. بزرگ‌ترین عیب این است که خانواده‌ها نمی‌گذارند بچه‌های سینما بروند و پول برایش خرج نمی‌کنند و همان فیلم را دانلود می‌کنند، دانلود یعنی شکست سینما. وقتی حق کپی رایت رعایت نمی‌شود من تهیه کننده در دنیای خصوصی سازی تولید دیگر نمی‌توانم بکنم.

وی با بیان این که دغدغه اصلی ام ساخت فیلم برای کودک و نوجوان است، عنوان کرد: اکنون مشغول رایزنی هستم تا سریال «آهوی پیشونی سفید» را بسازم.

وی در پایان افزود: فیلم سینمایی «شهرگربه ها۲» بعد از ۲ سال آماده اکران است و در این مدت تغییرات اجباری دادم و متاسفانه مجبور شدم فیلم را تکه تکه و سانسور کنم تا اکرانش کنم و سرمایه‌ام برگردد.

 

 

منبع: آرا نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا