اسامی ماشین های میلیاردی محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار از دست هنرمندان به شدت پرطرفداری می باشد که به مانند رونالدو، به دنبالش راه میوفتن و براش دست و جیغ و هورا و حتی جان میدن! تصاویری از خودروهای لاکچری رضا گلزار را مشاهده بفرمایید.

اسم ماشین های محمدرضا گلزار در کلکسیون او :

بی‌ام‌و سری ۸ کوپه

رنجرور ال ۳۲۲

فراری اف ۴۳۰ اسپایدر

آئودی R8 زرد رنگ

بوگاتی ویرون

رنجرور 

در فهرست مجموعه‌ی خودرویی محمدرضا گلزار، دومین خودرویی که ذکر شده، رنج روور ال ۳۲۲ است. این مدل رنج روور، یکی از خودروهایی است که با دیدن آن، طرفداران این بازیگر معمولاً از اصطلاح “ماشین گلزار” استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد که آقای گلزار نیز علاقهٔ بیشتری به استفاده از این خودرو در انظار عمومی دارد.

ماشین فراری 

یکی از خودروهایی که در مجموعه‌ی خودرویی محمدرضا گلزار قرار دارد، فراری اف ۴۳۰ می‌باشد که با طراحی شیک و کلاسیک، رنگ قرمز و ویژگی‌های لوکس و اسپرت، از محبوب‌ترین و بهترین خودروهای سال‌های اخیر است.

آقای گلزار نیز یکی از تولیدات این خودرو را در سری اسپایدر و به رنگ سفید در اختیار دارد.

آئودی ماشین فوق لاکچری 

در کلکسیون ماشین محمدرضا گلزار، آئودی R8 نیز یکی از خودروهای موردعلاقه و ارزشمند اوست که در زمان ارائه‌اش در ایران، بازار فروش خوبی داشت. این خودرو کوپه دو درب بسیار شیک و جذابی است که حتی در فیلم سینمایی «شیش و بش» نیز نقش بازی کرده است.

آئودی R8 که اولین مدل آن در سال ۲۰۰۸ روانه بازار شد، با طراحی کوپه، رنگ زرد شاخص و دارای لوکس بودن، از ماشین‌های منحصربه‌فرد و یونیکی است که در بازار خودروسازی وجود دارد.

محمدرضا گلزار خودروی آئودی R۸ را به صورت گذری و با رنگ زرد، به کشور وارد کرد که متاسفانه بعد از مدتی، این خودرو در یک حادثه ناگوار دچار صدمات شد.

آقای گلزار قبل از ورود خودروی سومین گذر موقت به کشور، یعنی فراری اسب سرکش، خودروی زرد رنگش را به فروش رسانده بود که این حادثه تلخ برای او رخ داد.

کلکسیون ماشین‌های محمدرضا گلزار، که هر کسی را شگفت‌زده می‌کند!

بوگاتی 

خودرویی که به صورت خلاصه با عنوان “ماشین فرانسوی در کلکسیون محمدرضا گلزار” شناخته می‌شود، همان DS5 از شرکت سیتروئن است. این خودروی شیک و لوکس با طراحی جذاب و خصوصیات تکنولوژیکی برجسته، جزء محصولات پرفروش سیتروئن در سال‌های اخیر بوده است. اولین نمونه از DS5 در سال ۲۰۱۱ معرفی شده و به سرعت مورد توجه بازار قرار گرفت.

محمدرضا گلزار آذری در 31 مارس 1975 در خانواده ای با اصالت فارسی- آذری در تهران متولد شد ، وی در دانشگاه آزاد اسلامی مهندسی مکانیک خوانده است و مدتی نیز به تدریس برخی دروس می پرداخته ، در جوانی توسط زنده یاد ایرج قادری به سینما معرفی شد و از آن به بعد پله ترقی را بسرعت بالا رفت و بعنوان یک سوپر استار مطرح و معرفی شده است.شاید برای هر کسی جالب باشد که بداند محمدرضا گلزار طرفدار چه مدل ماشین هایی است و از چه اتومبیل هایی استفاده می کند.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا