همسر علیرضا قربانی در کنار فرزندانش / عکس

تصویری از همسر علیرضا قربانی در کنار فرزندانش را مشاهده می کنید. روز گذشته علیرضا قربانی خواننده کشورمان خبر در گذشت همسر خود را منتشر کرد. گفته می شود همسر 47 ساله این خواننده مطرح سال هاس به یک بیماری سخت مبتلا بوده است.

بیوگرافی همسر علیرضا قربانی

همسر علیرضا قربانی در سال 1355 به دنیا آمده است. او از چند سال قبل به بیماری سختی مبتلا شد و مدت‌ها تحت درمان بود، اما در نهایت نتوانست دوام بیاورد و امروز بعد از ظهر 20 بهمن 1402 بر اثر سرطان درگذشت.

منیر سادات غیاثی، همسر علیرضا قربانی مدرک لیسانس رشته حقوق داشت و مدتی نیز به عنوان وکیل مشغول به کار بود تا این که بر اثر ابتلا به سرطان شغلش را کنار گذاشت.

بیوگرافی علیرضا قربانی

علیرضا قربانی در 15 بهمن 1351 در تهران به دنیا آمد. او جزء خوانندگان موسیقی سنتی است که در ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی آواز و تصنیف می خواند. آقای قربانی از همان کودکی چندین سال به فراگیری هنر قرائت قرآن پرداخت و موفق به کسب مدارج مختلف شد. او همچنین تصانیف قدیمی را به خوبی حفظ می کرد و با موسیقی اصیل ایرانی بزرگ شد تا این که در سال 1363 به طور جدی به سمت فراگیری ردیف آوازی، تلفیق شعر و موسیقی، بینش و زیبایی شناسی در آواز ایران رفت. علیرضا قربانی در این راه نزد اساتیدی چون خسرو سلطانی، بهروزعابدینی، مهدی فلاح، حسین عمومیو احمد ابراهیمی و رضوی سروستانی مشغول یادگیری شد.

علیرضا قربانی تاکنون در بسیاری از فستیوال های مهم موسیقی در نقاط مختلف دنیا به اجرای برنامه پرداخته است که حاصل برخی از این اجراها به صورت لوح فشرده در اروپا انتشار یافته است. او همچنین از سال 1378 به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی به اجرای برنامه های متعدد در داخل و خارج از کشور پرداخت.

آقای قربانی لیسانس رشته بیولوژی از دانشگاه شهید بهشتی تهران دارد و سه تار می نوازد. الگوی او استاد بنان است.

منبع: khabarnama.net

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا