پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شد

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه تراکتور لحظاتی پیش اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شده و به این ترتیب بازیکنان جدید این تیم با دریافت کارت بازی می‌توانند در دیدار حساس مقابل سپاهان تیم را همراهی کنند.

تراکتور قرار بود رضایت‌نامه گوستاوو واگنین را تا چند روز پیش پرداخت کند اما به دلیل تحریم بانکی، پول این تیم بلوکه شد و فیفا نیز پنجره تراکتور را بست. با این حال محمدرضا زنوزی ۱۷۶ هزار دلار دوباره به حساب باشگاه رومانیایی واریز کرد تا تی تی ها مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان خود نداشته باشند.

آلوارو خیمنز، شجاع خلیل‌زاده، امیرحسین حسین‌زاده و محمد نادری چهار بازیکنی هستند که به عنوان سهمیه خارجی و لژیونر به تراکتور پیوستند و می‌توانند سرخپوشان تبریزی را در این دیدار همراهی کنند.

1907212
تصویر منتشره از نامه فیفا که نشان می‌دهد مشکل پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور حل شده است.

سعید آقایی، سیامک نعمتی، عارف آقاسی، عارف رستمی، مهدی حسینی و مهدی شیری نیز 7 خرید لیگ برتری تیم تراکتور خواهند بود که آنها نیز کارت بازی را دریافت کرده‌اند. همچنین حسین پورحمیدی به عنوان بازیکن قرضی به تیم بازگشته و امیررضا جدی و محمدرضا شکیب به همراه ادیب زارعی سه خرید زیر 23 سال هستند.

به این ترتیب تیم تراکتور نیز با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی از این مشکل عبور می‌کند و با تمام نفرات راهی رومانی خواهد شد. نکته مهم اینکه باشگاه تراکتور در ابتدا نیز 160 هزار دلار واریز کرد اما به دلیل تحریم بانکی پول بلوکه شد تا اینکه در نهایت با 16 هزار دلار جریمه، آن را به حساب باشگاه مبدا پرداخت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا