شاهکار جدید از سیستم تعلیق ماشین نیو ET9 مثله حیوانات خودشو تمیز میکنه +کلیپ

ماشین نیو ET9 پرچم‌دار جدید چینی با دو موتور الکتریکی، ۷۰۰ اسب بخار قدرت دارد و به قیمت ۱۱۲ هزار دلار فروخته می‌شود.

تنها چند ماه پس از اینکه پورشه یک ویدیوی CGI از یک پانامرا در حال رقص را منتشر کرد، نیو با استفاده عملی‌تر از سیستم تعلیق فعال واکنش نشان داد. با استفاده از کمک فنرهای کنترل شده مستقل، یک نمونه اولیه استتار شده از ET9 خود را از برف آشکار می کند و ترفند مشابهی را با سگ ها و سایر حیوانات چهار پا انجام می دهد.

سیستم شاسی هوشمند nio Sky Ride نام دارد و شامل چهار پمپ هیدرولیک اختصاصی است که به طور مستقل هر چرخ را کنترل می کنند. علاوه بر تکان دادن بدنه، سیستم تعلیق پیشرفته همچنین می تواند آن را در هنگام رانندگی در زمین های ناهموار نگه دارد. این در ویدیوی دیگری نشان داده شده است که در آن Nio ET9 نقش یک پیشخدمت را بازی می‌کند و در حین رانندگی روی سرعت‌گیرها، هرمی از عینک را حمل می‌کند. در نهایت، ویدیوی سوم با عنوان “تست ارتعاش فرکانس بالا” چرخ‌های خودروی الکتریکی را نشان می‌دهد که از زمین می‌پرند، بدون اینکه آرامش فضای داخلی را به هم بزنند.

ET9 با طول ۵,۲۸۳ میلی‌متر، شاسی‌بلند بسیار بزرگی است و فاصلهٔ محوری کشیدهٔ ۳,۲۵۱ میلی‌متری آن حدود ۲۰ سانتی‌متر از سدان ET7 بیشتر است. این ماشین که روی رینگ‌های منحصربه‌فرد ۲۳ اینچی قرار گرفته و حداکثر ۲۰ سانتی‌متر از زمین فاصله دارد.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا