شباهت دیدنی پسر کریستیانو رونالدو به نوجوانی پدرش

تصویری از  پسر کریستین رونالدو  در جوانی اش منتشر شد که شباهت عجیبی در جوانی پدرش دارد . که مورد توجه مخاطبین قرار گرفت

رونالدو که در این سلفی کنار فرزند بزرگ خود دیده می‌شد سیکس‌پک‌های خود را هم به نمایش گذاشت تا نشان دهد در 38 سالگی همچنان از آمادگی بالایی برخوردار است. نکته جالب اینکه فرزند رونالدو یعنی جونیور هم با توجه به سن کمی که دارد از بدن آماده‌ای برخوردار است و می‌خواهد جا پای پدرش بگذارد!

 

بیوگرافی :

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو یک ستاره فوتبال اهل پرتغال است. رونالدو متولد 5 فوریه 1985 استو او در فونچال، مادیرا، پرتغال، جزیره کوچکی در سواحل غربی این کشور به دنیا آمد. کریستیانو رونالدو برای اولین بار مزه پدر شدن را در سال 2010 چشید. او نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشت و البته نخواست نام مادر پسرش فاش شود.
پس از آشنایی رونالدو با جورجینا رودریگز در سال 2017 آنها از طریق رحم اجاره ای صاحب 2 فرزند دوقلو شدند؛ یک پسر به نام متئو و یک دختر که اوا ماریو نام دارد دوقلوهای این زوج هستند. کریستیانو در حال حاضر دارای 4 فرزند است که کریستیانو جونیور پسر ارشد او فعلا 11 ساله است. وقتی دوقلوهای جدیدش به دنیا بیایند او پدر 6 فرزند خواهد شد. جشن تولد 28 سالگی همسر رونالدو در دوبی با حضور 4 فرزند آنها برگزار شد. رونالدو به عدد 7 خیلی علاقه دارد و به همین دلیل طبق اعلام خودش در فکر داشتن 7 فرزند است.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا