تصویر باورنکردنی از همسر خارجی رضا صادقی/و نحوه ای آشنایی با همسر زیبایش

رضا صادقی، خواننده مشهور پاپ یک عکس خانوادگی جدید در اینستاگرام منتشر کرد.

رضا صادقی با انتشار این عکس نوشت: روز مهندس مبارک رفیق روزای سخت. آدم حسابی باشی و دلخوی روزگارمون باشی بامعرفت.

نحوه ای آشنایی 

در سفر به آلمان از طریق دوستانم با خانواد ه ای آشنا شدم و در مدتی که آنجا بودم احساس کردم باید به این اندیشه باشم که تفکری جز تفکر خودم را بپذیرم، ضمن اینکه همسرم خیلی آدم صادقی است. برخلاف من عصبی نیست، خیلی لبخند می زند، مهربان است، آدم ها را دوست دارد و به بچه ها عشق می ورزد.

بیشتر طرفدار تفکر من بود تا طرفدار آهنگ هایم؛ این بیشتر جذبم می کرد. تفکرات و حتی مطالعات و مصاحبه های من. از مصاحبه هایم بیشتر از شعرهایم آگاه بود و این برای من جالب بود.

همسرم سال ها از ایران دور بود، با فرهنگ اروپا آشناتر بود. برای من مهم این است که همسرم در یک خانواده اصیل و با تفکرات ایرانی بزرگ شده است.

اصالت همیشه برای من خیلی مهم بوده است. یک ویژگی مثبت دیگر او سیدزاده بودنش است. پدرخانم من اهل مطالعه و کتاب است، کلکسیون کتاب دارد و از همه مهم تر اینکه احساس می کنم همسرم، مادر خوبی برای بچه های من است. بدون تعارف می گویم همه مردهای جهان بعد از مادرشان از همسرشان توقع مادر بودن دارند.واقعا ممنونم که بچه بازی هایم را طاقت می آورد. درکل احساس خوبی به تمام اتفاقات دوروبرمان دارم و یکی از ستاره های خوب زندگی من همسرم است.یکی از دلایلی که محل زندگی ام را به کرج انتقال داده بودم این بود که نمی خواستم ازدواج کنم. دورترین نقطه کرج رفته بودم و با خودم می گفتم اینجا ته دنیاست و داستان تمام می شود اما حالا وضع فرق کرده است.

ثمره این زندگی حالا دو دختر بنام های تیارا متولد بهمن ۹۲ و ویانا متولد خرداد ۹۶ می باشد

سرپرستی دختر سوم

من دختر دیگری به اسم «ایران» دارم که به فرزندی قبولش کردم ، او را کنار سطل زباله در اصفهان رها کرده بودند

چون پدر و مادر دارد او را به من نمی دهند ولی حضانت او با من است ، قبل از شیوع کرونا از ناحیه چشم مشکلی داشت که جراحی شد و خدا را شکر بهتر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا