قدرت تکلم واژه های تاریخی مهدی قائدی در یک مصاحبه /قبل از اوج گرفتن در فوتبال/ویدیو

مهدی‌قایدی ۲۵ ساله اهل بوشهر،بازیکن تیم ملی و سابق استقلال که هم اینک در تیم الاتحادکلبا مشغول به بازی کردن هست.مصاحبه خیلی خیلی تاریخی مهدی قائدی را مشاهده میکنید.

 

مهدی قائدی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۷ در بوشهر، فوتبالیست پست مهاجم است،با ۱۶۶ سانتی متر قد از ۱۰ سالگی فوتبال را شروع کرد حالا با ۱۶۶ سانتی متر قد در پست وینگر و مهاجم بازی می کند و با القاب «باشو» و «نیمار ایرانی» معروف است

از زندگی خصوصی و خانواده ستاره معصومی اطلاعات زیادی در دست نیست اما می توان گفت که همسر مهدی قائدی یک خواهر دارد به نام پریسا که بسیار به او شبیه است. میزان تحصیلات ستاره معصومی نیز در هیچ کجا عنوان نشده است. آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون یکی از دوستان صمیمی ستاره معصومی است؛ آنها همیشه باهم به گردش می روند و انتشار عکس و فیلم های گردش این 2 همسر فوتبالیست های بنام کشورمان در دبی و سایر کشورها بارها سوژه رسانه ها شده است.

یکی از نکات مهم درباره ستاره معصومی همسر مهدی قائدی این است که او جراحی های زیبایی متعددی داشته است و عکس های او با مهدی قائدی از مهم ترین موضوعات حاشیه ساز برای این زوج بود. برای نمونه در تصویر زیر مهدی قائدی را با همسرش ستاره معصومی می بینید که این عکس مربوط به پیش از عمل زیبایی ستاره معصومی است. همچنین بیشتر عکس های منتشر شده از همسر مهدی قائدی بی حجاب است که برای او و همسرش که از فوتبالیست های لیگ برتری کشورمان است حواشی بسیاری را در بر داشته است.

ازدواج

مهدی قائدی ۹ دی ماه ۱۳۹۸ در ۲۱ سالگی با خانم «ستاره معصومی» دختر ۲۸ ساله با فاصله سنی هفت سال ازدواج کرد تا بخشی از حاشیه هایش کم شود

افتخارات

بهترین پاسور لیگ برتر فصل ۹۹–۱۳۹۸ (۸ پاس گل)

گلزن برتر لیگ برتر فصل ۰۲-۱۴۰۱(۱۲ گل)

بهترین بازیکن جوان فوتبال آسیا ۲۰۲۰

بهترین مهاجم سال ۱۳۹۷ از نگاه نوروز فوتبالی

بهترین وینگر چپ سال ۱۳۹۹ از نگاه نوروز فوتبالی

بهترین وینگر چپ سال ۱۴۰۱ از نگاه نوروز فوتبالی با آرای کارشناسان

بهترین وینگر چپ سال ۱۴۰۱ از نگاه نوروز فوتبالی با آرای مردمی

دیرترین گل تاریخ لیگ برتر خلیج فارس در دقیقه ۱۶+۹۰

بهترین بازیکن هفته ششم منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

تیم منتخب لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال برتر: ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹

بهترین بازیکن ماه دسامبر لیگ برتر امارات ۲۴ –

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا