تصاویر خبرساز و عجیب مهناز افشار در خارج از کشور

مهناز افشار که در آستانه 47 سالگی خود قرار دارد تصاویری خبر ساز از وی منتشر شده است که در ادامه می بینید. وی بعد از مهاجرت از ایران خیلی پرحاشیه شد.

مهناز افشار بازیگر سابق ایرانیه که حالا تصاویری از خود منتشر میکنه که عجیب نظر فالووراشو جلب کرده ،بر خلاف بسیاری از بازیگران که پس از خروج از کشور به یکباره کاملا از این رو به آن شدند.

مهناز افشار یکی از اون بازیگرای مهاجرت کرده ای هستش که این روزا خیلی زیاد سعی داره تا و بورس بمونه و بولد باشه! این بازیگر دهه پنجاهی که تو نیمه دوم این دهه متولد شده چند سالی میشه که ایران و بازی تو سینمای ایران رو ول کرده و رفته.

مهناز افشاری که مدت هاست ایران را ترک کرده و اکنون در آلمان سکونت دارد، تا همین چند مدت اخیر و چند سال بعد از خروج خود با حفظ پوشش خود، انگار هنوز منتظر چراغ سبزی از سمت ایران بود تا بتوان دوباره به کشور خود بازگشته و حتی فعالیت رسمی اش در سینما را نیز از سر بگیرد.او که با نقش آفرینی در بسیاری از آثار سینمایی ایران کارنامه ی درخشانی نیز از فعالیت هنری خودش به یادگار گذاشته، آغاز جنجال های جدی اش مربوط به زمانی بود که همسر سابقش یاسین رامین، فرزند محمدعلی رامین، سیاستمدار اصولگرا در دوران احمدی نژاد، به فساد مالی متهم شد و در ادامه باعث جدایی او از مهناز افشار و خروج وی از ایران شد. افشار اما پس از خروج از ایران اعلام داشت که قصد بازگشت به کشور را داشته ولی گویا شانس با او یار نبود و در نهایت به سمت فضای دیگری سوق داده شد. تغییری که گویا نشان از ناامیدی این هنرمند برای بازگشت به ایران و ادامه ی فعالیتش دارد.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا