پسر کو ندارد نشان از پدر/دارا حیایی پسرامین حیایی و مونا بانکی/عکس به همراه مادرو نامادری

دارا حیایی متولد ۱۱ شهریور ۱۳۷۵ فرزند امین حیایی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در کنار مونا بانکی ،مادر پدر دارا از هم جدا شده اند،از سال ۱۳۹۵ فعالیت خودش را آغاز کرده است و مجرد است.مادربزرگش فرزانه داوری از بازیگران پیش از انقلاب بوده است.

امین حیایی زمانی که 22 ساله بود در سال 1371 با مونا بانکی پور ازدواج کرد اما زندگی مشترک آنها دوام چندانی نداشت و پس از به دنیا فرزندشان به جدایی و طلاق منتهی شد. بعد از طلاق حضانت دارا به مادرش سپرده شده بود و دارا با مادرش در کنار مادر بزرگ خود فرزانه داوری مدتی در خارج از کشور زندگی می کردند.

مونا بانکی پور بازیگر سابق کشورمان مادر دارا حیایی است که در سریال خواب و بیدار و فیلم سینمایی خانه ای در شن بازی کرده است اما پس از مدتی برای انتخابی بهتر از خواب و بیدار و زندگی نکردن در ایران و حواشی بعد از جدایی اش از دنیای بازیگری فاصله گرفت وسالهای زیادی همراه پسرش دارا در خارج از کشور زندگی کرد.

امین حیایی بعد از جدایی از مونا بانکی پور مادر دارا، برای دومین بار ازدواج کرد. او و همسرش نیلوفرخوش خلق در سال 1379 با یکدیگر آشنا و این آشنایی منجر به ازدواج شد.

دوران کودکی دارا حیایی

نیلوفر خوش خلق متولد 1351 و بازیگر است و در فیلمهایی همچون قلاده طلا، دایره زنگی، مانی و ندا و سریال خوب بد زشت با همسرش امین حیایی همبازی بودند.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا