اتفاق عجیب / توده‌ای به وزن 3.5 کیلوگرم از کلیه یک بیمار خارج شد!

پس از انجام اقدامات پیش از عمل و آماده سازی، بیمار تحت عمل جراحی در این بیمارستان توسط این پزشک متخصص قرار گرفت و این تومور بزرگ با موفقیت از شکم بیمار خارج شد.

خبر آنلاین: رییس بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) تربت‌حیدریه گفت: توده‌ای به وزن سه و نیم کیلوگرم از کلیه بیمار ۵۱ ساله در این مرکز درمانی خارج شد.

دکتر سید رضا اعتمادالاسلامی بختیاری روز سه شنبه در این خصوص اظهار کرد: این بیمار با شکایت احساس تودۀ در پهلوی چپ به مطب یک پزشک متخصص اورولوژی مراجعه و پس از اقدامات تشخیصی و معاینات بالینی، تومور کلیه (رنال سل کارسینوما) تشخیص داده شد.

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات پیش از عمل و آماده سازی، بیمار تحت عمل جراحی در این بیمارستان توسط این پزشک متخصص قرار گرفت و این تومور بزرگ با موفقیت از شکم بیمار خارج شد.

رییس بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه گفت: عمل جراحی فوق سه ساعت به طول انجامید و در حال حاضر بیمار با حال عمومی خوب به بخش منتقل شده است.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت می‌کند. شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌غربی مشهد واقع است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا