» آموزش و سرگرمی » شیائومی از اولین خودروی برقی خود رونمایی کرد/ که می‌تواند 0 تا 100 را در 2.78 ثانیه طی کند و تا 800 کیلومتر برد دارد
آموزش و سرگرمی - اخبار اجتماعی

شیائومی از اولین خودروی برقی خود رونمایی کرد/ که می‌تواند 0 تا 100 را در 2.78 ثانیه طی کند و تا 800 کیلومتر برد دارد

اسفند 23, 1402 00

انتظار می رود SU7 به دلیل سیستم عامل مشترک آن با تلفن های محبوب شیائومی و سایر دستگاه های الکترونیکی، برای مشتریان جذاب باشد.

خودروی الکتریکی شیائومی SU7 در دو نوع SU7 و SU7 Max معرفی شده است

SU7 یک دیفرانسیل عقب است در حالی که SU7 Max یک نسخه تمام چرخ متحرک است.

شیائومی متعهد شده است که طی یک دهه 10 میلیارد دلار در خودروها سرمایه گذاری کند و یکی از معدود بازیگران جدید در بازار خودروهای برقی چین است که تایید مقامات را به دست آورده است.

شتاب: 0-100 کیلومتر بر ساعت در 2.78 ثانیه محدوده ادعایی: 800 کیلومتر حداکثر سرعت: 265 کیلومتر در ساعت قدرت: 673 اسب بخار گشتاور: 838 نیوتن متر علیرغم کاهش تقاضا و افزایش ظرفیت در بازار خودرو چین، مدیر عامل شیائومی، لی جون، خوشبین است. وی در این رونمایی اظهار داشت: با کار سخت طی 15 تا 20 سال آینده، به یکی از 5 خودروساز برتر جهان تبدیل خواهیم شد که در تلاش برای ارتقای کلی صنعت خودروی چین هستیم.

شیائومی چین امروز، سه شنبه (۱۲ مارس) اعلام کرد که تحویل اولین خودروی الکتریکی مدل SU۷ خود را در این ماه آغاز خواهد کرد و در بحبوحه جنگ قیمت‌ها وارد بزرگترین بازار خودروی جهان خواهد شد.

پس از اینکه این شرکت اعلام کرد فروش خودروهای برقی خود را در ماه جاری آغاز خواهد کرد، سهام شرکت شیائومی بزرگترین جهش روزانه خود را در بیش از یک سال گذشته تجربه کرد.

خودروهای این شرکت توسط واحدی از شرکت خودروسازی دولتی گروه بایک در یک کارخانه پکن با ظرفیت سالانه 200 هزار خودرو تولید خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×