» آموزش و سرگرمی » بازیگران مطرح ایرانی که مسیحی هستند/ویشکا اسایش و رامبد جوان در میان این لیست!!
آموزش و سرگرمی

بازیگران مطرح ایرانی که مسیحی هستند/ویشکا اسایش و رامبد جوان در میان این لیست!!

فروردین 1, 1403 10

بازیگران مطرح و شناخته شده سینما و تلویزیون که مسیحی هستند،از جمله این بازیگران آتیلا پسیانی،جمیله شیخی،ستاره پسیانی،رامبد جوان، ماهایاپطروسیان، ویشکا آسایش،لوریک میناسیان،لوون هفتوان اشاره کرد.

مرحوم آتیلا پسیانی متولد۱۳۳۶ در تهران هست دارای لیسانس بازیگری و تئاتر و دوفرزند پسر و یک دختر دارد.

رامبد جوان تبریزی متولد ۱۳۵۰ دارای مدرک دیپلم بازیگر کارگردان و مجری می باشد،سه بار تجدید فراش کرده است،یکی از معروف ترین اثارش برنامه خندوانه می باشد.

ستاره پسیانی متولد تهران ۳۸ ساله دختر اتیلا پسیانی فقید می باشد،وی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برندهٔ دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم یدو شد. پسیانی برای بازی در فیلم‌های کت چرمی و من می‌ترسم نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

مرحومه جمیله شیخی که در سن ۷۱ سالگی در سال ۱۳۸۰ فوت کردند،جمیله شیخی دکترای افتخاری تئاتر داشت. وی مادر آتیلا پسیانی بود. ایشان در بهشت زهرا دفن می باشند.براثر سکته قلبی فوت کرده اند.

ویشکا آسایش ۵۱ ساله اهل تهران او فعالیتش را در میانهٔ دههٔ ۱۳۷۰ آغاز کرد و نقش قطام بنت شجنه را در مجموعهٔ تلویزیونی امام علی بازی کرد.

ماهایا پطروسیان ۵۴ ساله اهل تهران ماهایا پطروسیان هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون هست و جزوه بازیگران فعال دهه ۷۰ و اوایل هشتاد بود.البته خانم ماهایا پطروسیان بخاطر ازدواجشان مسلمان شده اند و طلاق گرفته اند ولی همچنان مسلمان هستند و شیعه.

مرحومه لوریک میناسیان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که در سن ۶۰ سالگی سال ۸۳ به علت عارضه قلبی فوت کردند، وی فرزند آرمان بازیگر نامدار سینمای ایران بود که با ایفای نقشی کوتاه در پرده آخر، در فیلم‌های دو نفر و نصفی، خانه خلوت، مجسمه، شوخی، و بوی پیراهن یوسف ظاهر شد. وی همزمان آموزش تئاتر به کودکان، بازیگری در تلویزیون و تئاتر را نیز ادامه داد.

مرحوم لوون خانکلدیان هفتوان ؛ بازیگر و کارگردان که در سن ۵۱ سالگی به علت ایست قلبی فوت کردند. از کارهای شاخص او می‌توان به فیلمهای پرویز و کوپال اشاره کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×