پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 2024 - 05 - 02 ساعت :
» آموزش و سرگرمی » ویدیویی از دعوا و قهر لاله صبوری و علی ضيا در برنامه چه بود ! / علت جدایی لاله صبوری از همسر اولش لو رفت؟
آموزش و سرگرمی

ویدیویی از دعوا و قهر لاله صبوری و علی ضيا در برنامه چه بود ! / علت جدایی لاله صبوری از همسر اولش لو رفت؟

فروردین 5, 1403 00

لاله صبوری با حضور در «وقت بهار» ویژه برنامه سال نو ماجرای قهر خود با علی ضیا را تعریف کرد.

همسر اول

ازدواج ما خیلی سنتی شکل گرفت و همسر سابقم از موقعیت شغلی و اجتماعی بسیار خوبی برخودار بود و وضعیت مالی بسیار خوبی داشت اما اجازه انجام هیچ کاری را به من نمیداد، نه تحصیل، نه رانندگی و…

حتی روز کنکور در اتاق را روی من قفل کردند اما ایشان مرد بسیار متشخصی بودند اما عقاید ما با هم تفاوت داشت و یک روز به جایی رسیدم که با دو بچه به خانه پدرم برگشتم و حدود 6 سال طول کشید که توانستیم از هم جدا شویم.

همسر سابقم حتی زمانی که من دانشجو شده بودم به دانشگاه می آمد و من را با خشونت از دانشگاه بیرون میکشید و من مشکلات زیادی داشتم و تا زمانی که بچه ها 18 سالشان شود بر سر حضانت آنها همیشه درگیر بودم.

لاله صبوری بازیگر 56 ساله سینما و تلویزیون است. لاله صبوری علاوه بر بازیگری نوسیندگی هم می کند. رشته تحصیلی لاله صبوری لیسانس تئاتر است. لاله صبوری برای بار اول در سن 17 سالگی ازدواج کرد که منجر به طلاق شد. لاله صبوری دو فرزند از همسر اولش دارد و یک فرزند از همسر دومش. او به تازگی از همسر دومش جدا شده است.

لاله صبوری گفت:اختلاف سنی کمی که بین من و بچه هایم بود، باعث شد که یک جورایی ما با هم بزرگ شویم، به نوعی با هم درس بخوانیم، تلویزیون تماشا کنیم و از زندگی لذت ببریم.

از وقتی یادم هست مادر بودم

لاله صبوری: من وقتی، خیلی کم سن و سال بودم ازدواج کردم و در 17 سالگی ام باردار شدم. وقتی تازه وارد 18 سالگی شدم پسر اولم «بهداد» به دنیا اومد، گاهی وقت ها با دوستانم به شوخی می گوییم من از وقتی یادم هست مادر بودم و اصلا نمی دانم زندگی بدون مادرشدن چه طعمی دارد.

در هرحال به نظر من، مادرشدن باعث کامل شدن یک زن می شود. آنهایی که تجربه این حس را دارند به خوبی می دانند که بعد از تولد یک بچه، یک زن به لحاظ اخلاقی تغییرات زیادی می کند و از این جهت وارد یک فاز متفاوت از زندگی می شود.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×