» آموزش و سرگرمی » عکس های لو رفته از عروسی آناهیتا همتی بازیگر “خانه به دوش” در کنار همسر دومش / همسر اول فلیپینی خانم بازیگر کیست!
آموزش و سرگرمی

عکس های لو رفته از عروسی آناهیتا همتی بازیگر “خانه به دوش” در کنار همسر دومش / همسر اول فلیپینی خانم بازیگر کیست!

فروردین 12, 1403 00

آناهیتا همتی بازیگر مشهور و محبوب ایرانیه که این روزا در هیچ فیلم و سریالی دیده نمیشه اما در عوض اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر دهه پنجاهیه ما در فضای مجازی خیلی زیاد دیده میشه، آناهیتا همتی بار دوم ازدواج کرد، انبار با همسرش تصویری رو به اشتراک گذاشت.همسر وی علی باغزری، مشاور خانواده است.

او در صفحه‌ی اینستاگرامش عکس‌هایی قدیمی از خود در کنار همسر فیلیپینی سابقش منتشر کرد و از درگذشت او خبر داد.

همتی همچنین نوشته بود اگر مرگ آن‌ها را از هم جدا نمی‌کرد قرار بود دوران بازنشستگی خود را دوباره در کنار هم سپری کنند. او توضیحی درباره‌ی علت جدایی شان نداده بود.

همتی در این پست اینستاگرامی از دوران زندگی اش با الکساندر به عنوان «نقطه طلایی» زندگی خود یاد کرده بود. او عشق و قدردانی خود را نسبت به الکساندر ابراز کرده و از غم بزرگ خود در فقدان او گفته بود.

آشنایی بیشتر

آناهیتا همتی متولد سال ۱۳۵۲ در تهران است.

فعالیت بازیگری خود را از ۲۰ سالگی با تئاتر شروع کرد و در سال ۷۳ زمانی که ۲۱ سال داشت با بازی در سریال تلویزیونی «دبیرستان خضراء» به کارگردانی اکبر خواجویی برای نخستین بار جلوی دوربین رفت. اولین تجربه‌ی سینمایی او در سال ۷۶ با بازی در فیلم «افسانه پوپک طلایی» ساخته‌ی خسرو شجاعی رقم خورد.

آناهیتا همتی با بازی در سریال طنز «خانه به دوش» ساخته‌ی رضا عطاران به شهرت رسید. اغلب نقش‌های او کمدی هستند یا ته مایه کمدی دارند و بیشتر به عنوان یک بازیگر طنز شناخته می‌شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×