» آموزش و سرگرمی » شهرت گرفتن بازیگر نقش بهار《سریال دردسرهای عظیم》 با ژست‌های من در آوردی ! / فیگورای عجیب که مختص خانم بازیگره
آموزش و سرگرمی

شهرت گرفتن بازیگر نقش بهار《سریال دردسرهای عظیم》 با ژست‌های من در آوردی ! / فیگورای عجیب که مختص خانم بازیگره

فروردین 13, 1403 00

الناز حبیبی بازیگر خوش چهره ایرانی می باشد که خیلی هم علاقه مند به ژست های جالب و متفاوت است اینبار خانوم بازیگر با ژست های عجیبش انتشار داد.

الناز حبیبی، متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران و فارغ ‌التحصیل رشته تدوین است. او تاکنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. از جمله آثار او می توان به زاپاس، ژن خوک، فصل باران‌های موسمی، خجالت نکش و ناخواسته اشاره کرد.

الناز حبیبی نقش بهار در سریال دردسر‌های عظیم را بازی می‌کند. سریالی که سری نخست آن مرداد سال ۱۳۹۳ از شبکه سه سیما پخش شد و فصل دوم هم به فاصله حدود یازده ماه به کنداکتور این شبکه رسید و با استقبال هم مواجه شد.

آشنایی بیشتر الناز حبیبی، بازیگر نقش بهار

الناز حبیبی، متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران و فارغ التحصیل رشته تدوین است. او تاکنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. از جمله آثار او می‌توان به زاپاس، ژن خوک، فصل باران‌های موسمی، خجالت نکش و ناخواسته اشاره کرد.

اما ماجرای حضور او در سینما و تلویزیون به آنجا بر می‌گردد که سعید سلطانی، الناز حبیبی را برای ۳ فیلم خود انتخاب کرد و باعث شد تا او به طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کند. الناز حبیبی همچنین تا کنون، در ۳ فیلم از کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×