چهره زیر رو شدن قطام بازیگر “سریال امام علی(ع) ” در سن ۵۱ سالگی در خارج از کشور

ویشکا آسایش از بازیگرهای کارکشته ای بوده که سی و دو سال در این عرصه فعالیت کرد و با حواشی تازه ای که رقم زد از این حرفه خداحافظی کرد.

سریال امام علی(ع) به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی محمد بیک زاده در سال 1370 است که ساخت آن 4 سال به طول انجامید.

بیوگرافی ویشکا آسایش (متولد ۱۶ آبان ۱۳۵۱) بازیگر ایرانی است. او فعالیتش را در میانهٔ دههٔ ۱۳۷۰ آغاز کرد و نقش قطام بنت شجنه را در مجموعهٔ تلویزیونی امام علی(ع) (۱۳۷۵) بازی کرد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی ویشکا آسایش و تصاویر جدید خانوادگی او که حالا به فراسه مهاجرت کرده است را مشاهده کنید.

زندگی در هند و انگلستان

مادر ویشکا از سن ۹ سالگی به بخاطر اینکه پدرش (شین پرتو) سفیر ایران در هند بوده است ۴ سال در هند زندگی می‌کرده و سپس شین پرتو فرزندانش را به انگلیس در مدرسه شبانه روزی می‌فرستد و مدرک رشته مونته سوری از دانشگاهی در انگلیس را دریافت می‌کند و سپس به ایران باز می‌گردد. آسایش، خواهرزاده فیلم‌ساز مازیار پرتو و نوه نویسنده و شاعر شین پرتو است. او دارای مدرک طراحی صحنه از کشور انگلستان است.

شروع بازیگری

ویشکا آسایش فعالیت بازیگری خود را در نوزده سالگی با نقش قطام در سریال امام علی(ع) آغاز کرد و سپس راهی انگلستان شده و تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس ادامه داد. او پس از بازگشت به ایران با فیلم ساحره ساخته داوود میرباقری به سینما راه یافت و دومین نقش ماندگار خود که ایفاگر نقش عروسکی به نام رعنا بود را در کارنامه هنری خود رقم زد.

فرزند ویشکا آسایش

ویشکا آسایش و همسرش رضا قبادی دارای یک فرزند پسر به نام گیو هستند که در سال 1384 متولد شد.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا